"האח הגדול" פרק 31: מי בהפקה שם את הכסף על אודליה?

הכוכבת המפתיעה (והנהדרת) של הפרק מגלה סוף סוף את הפוטנציאל שלה, אבל הכוח עלה לה לראש. האם זה יעבוד לרעתה?

אודליה ויוסי. שוטר רע, שוטר טוב (מתוך "האח הגדול")
אודליה ויוסי. שוטר רע, שוטר טוב (מתוך "האח הגדול")
13 במרץ 2020

הו, סוף סוף. אחרי יותר מדי פרקים בהם העיסוק במערכות היחסים של תקוור ואדירלי (שם זוג-סלב של אדם ושירלי. מאמין שזה יתפוס כמו תקוור) הפך את האח הגדול לטלנובלה טורקית, סוף סוף התנתקנו מהדרמה הרומנטית לטובת דברים אחרים. גם משימת החיים סוף סוף החלה לתפוס תאוצה וכך קיבלנו פרק שמתמקד ב… אודליה?! מה, איך זה קרה? מישהו בקונטרול התערב שהוא יכול לגרום לאודליה להיות מעניינת? טוב, אם כך, כנראה שהוא ניצח.

למרבה ההפתעה, אודליה הייתה כוכבת נהדרת לפרק של אתמול, ואחרי יותר מדי שבועות בהם נקברה במטבח, סוף סוף התחלנו לראות את הפוטנציאל הלוחמני שלה. כנראה שהאחריות שהאח נתן לה (ואולי גם התואר פרופסורית סוויסה) עלו לה קצת לראש, ואנחנו רק הרווחנו. זה התחיל עם הרצון שלה לחנך את גדי אל מול הסלחנות של יוסי, מה שהציג בזעיר אנפין את הקונפליקט ההורי התמידי בין ההורה הנוקשה להורה הרחמן. השיטות של יוסי עשו פלאים לגדי, אולי הדייר שעשה את ההתקדמות האישית הכי מרשימה, אבל יכול להיות שעכשיו הגיע תורן של כמה צעקות מאמא אודליה. כלומר, גדי עצמו לא האמין שהוא יכול להצליח במשימה שניתנה לו, ועם הגישה הרכה של יוסי הוא גם היה מפסיד, אבל אודליה סחטה ממנו 21,786 צעדים. לפעמים טאף לאב עובדת.

גדי, האיש ההולך (מתןך "האח הגדול")
גדי, האיש ההולך (מתןך "האח הגדול")

>> הדרך הנסתרת שבה משפיע האח הגדול על הדיירים

אחר כך הגיע סשן ההתעללות בליאור שחשף לנו גם את הצד הסדיסטי של אודליה, ולימד אותנו שהיא לא תפסיק לשיר גם אם חייו של אדם אחר יהיו תלויים בזה. האמת, אין לי מושג איך דיירי הבית סובלים את השירה הבלתי פוסקת שלה. מילא אם היא הייתה שרה טוב, או בעוצמה שפויה, או מחליפה תקליט. ככל שעובר הזמן הדיירים מאבדים סבלנות ליפת הבת שפשוט לא יכולה להפסיק לשיר. אם היא הצליחה להטריף את יוסי ופול כנראה שגם לארנב בחצר נמאס לשמוע אותה.

איך לא שרה "חשמל זורם בכפות ידיך"? (מתוך "האח הגדול")
איך לא שרה "חשמל זורם בכפות ידיך"? (מתוך "האח הגדול")

אבל רגע השיא של אודליה הגיע מעט אחר כך, עם סיום המשימה וההחלטה שנפלה עליה – האם לתת לדיירים את התמונות המשפחתיות, להן הם מחכים בערך מרגע הכניסה לבית, או לבחור בתקציב המותרות שהרוויחו במשימה ולהימנע מעוד שבוע של מרק (בלי מלח!). גם יוסי היה שם בהחלטה, אבל אודליה הייתה זו שבחרה בפועל בזמן שיוסי נותר להתבוסס בהלם על קור הרוח של אודליה. האמת, עם כמה שרוב דיירי הבית כעסו עליה, היא עשתה את הבחירה הנכונה באופן חד משמעי. ברור שהתמונות חשובות למורל של הדיירים, אבל כמו שיודע כל מי שעכשיו נמצא מחוץ לבית האח – לפעמים צריך לדאוג לצרכים הבסיסיים על חשבון המורל. אגב, אולי הגיע הזמן שמישהו יעדכן אותם שם בבית שאולי לא יהיה להם בשביל מה לצאת בקרוב? הו, אז הם בוודאות יצטרכו את התמונות.

כולנו איתך, אודליה (מתוך "האח הגדול")
כולנו איתך, אודליה (מתוך "האח הגדול")

בסוף הדיירים כן קיבלו טעימה קטנה מהבית בדמות רשימת ההדחה המשפחתית, שאת הנשורת שלה עוד נראה בפרקים הבאים. לפחות הבאת המשפחות הובילה לרשימת הדחה שונה מהרגיל, מה שמערבב לנו מעט את הבית עם הדחה ראשונה לאודליה (קשה לדעת אם הפרק הזה עבד לטובתה או לרעתה) מועמדות נדירה של תקוה (אין לה מה לדאוג, יש לה קהל נאמן), המועמדות הקבועה של ניר וליאור (גם הם יהיה בסדר) ועוד סיבוב של פול ושירלי בקבוצת סיכון. הפעם אין איזו חגית שתספוג את המכה, אז כנראה שאחד מהחדשים, חרף שנאתם לקטגוריה, יפנה את מקומו. מזל שהבית כבר לא מחופש לגוף האדם, כי אני לא רוצה לדעת מאיפה היה אמור לצאת הדייר.

>> כל מה שקרה בפרקים הקודמים

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"