האלווין 2019: שמחה גדולה הלילה

הלילה (31.10) יחגגו ברחבי תל אביב את ליל כל הקדושים. המדריך המלא לכל המסיבות, ההופעות והאירועים הכי שווים

24 באוקטובר 2019

לא פשוט לחזור לשגרה – וגם לא חייבים. איך אומר הביטוי? היה יהודי באוהלך, ונוצרי כשזה כיף. אירועי פטיש, הופעות ומסיבות האלווין קלאסיות – כל מה שקורה בתל אביב בליל כל הקדושים.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
הבראנצ'ים הכי טובים בתל אביב
המדריך למתקעקע בדיזנגוף סנטר
מקומות שאסור לפספס בברלין

האלווין על הגג

הקומה העשירית של המארה נכונה להפחיד עם שלל הפתעות מצמררות וארט מושקע שידרוש מכם להשוות בתחפושת ראויה. בתפריט מנות וקוקטיילים מיוחדים, על הקירות וידאוז ושאר מייצרי אווירה.

סורא מארה, סעדיה גאון 24 תל אביב, 20:30, כניסה חופשית

שבוע של הפחדות בכולי עלמא

מועדון הכולי עלמא מוכיח פעם נוספת שכשזה מגיע לארט, הוא יודע איך עושים את זה. במשך הימים שלפני האלווין עמל הצוות על ארט מושקע מפחיד במיוחד (בקטע טוב, כן?) כדי להבטיח לנו חג ספוקי כמו של אחינו הגויים. ואם זה לא מספיק: כל הפחד הזה יימשך במשך כמה ימים טובים. מצורף גם גיף שמעביר את רוח הדברים.

כולי עלמא, מקווה ישראל 10, תל אביב, 27.10-2.11, כניסה חופשית

מופע הקולנוע של רוקי

כשמדברים על מסורות האלווין, אי אפשר שלא להכניס לרשימה איזו הופעה של הקאלט ההאלוויני בכל הזמנים. הקרנה של פארודיית האימה במרכזה זוג שנקלע לאחוזת בלהות, בליווי הופעה של צוות שחקנים והשתתפות הקהל.

מרכז המוזיקה, התחייה 11 תל אביב, 22:30, 50-60 ש"ח

האלווין ניינטיז

מסיבת תחפושת, תפאורה ברוח החג, פינת אינסטגרם לתיעוד פוטוגוני, מאפרת למתקשים ומיטב להיטי העשור שבאמת מפחיד לחזור אליו בלי קשר להלווין כי זו הילדות.

אברהם הוסטל, לבונטין 21 תל אביב, 20:00, כניסה חופשית

ועוד ניינטיז

פחות או יותר אותם שירים, כנראה, מהעשור שהנפיק את הקליפ המצמרר לשיר "'Want You In My Room" עליו גדלנו. על העמדה דיג'יי עמי, מסביב תפאורת פלצות.

בארבי, קיבוץ גלויות 52 תל אביב, 22:00, 40-55 ש"ח

הסכין, הגרזן והתער – שירי רצח ואפלה

לרגל האפל בלילות, מחזירה שילה פרבר לבמות את בלדות הרצח של ימי הביניים. איזה יפה זה מסורת. בהופעה יבוצעו עיבודים מחודשים לבלדות מסורתיות לצד שירי רצח מקוריים של פרבר, בשיתוף עם רם אוריון, שהפיק מוזיקלית ויופיע לצדה.

לבונטין 7, תל אביב, 22:30, 52-60 ש"ח

רוחות, שדים וניסויים בבני אדם

שתי קומתיו הפתלתלות של קן הקוקיה מתחפשות ללילה אחד לבית רדוף, בו עמדת צילום שהיא גם ארון קבורה, קישוטים, קוקטיילים ותקלוטים מבית מתן דורמבוס. בואו בתחפושת.

קן הקוקיה, נועם 3 יפו, 21:00, כניסה חופשית

רוק העשורים

הליין שהבין את הטריק של מסיבות נוסטלגיה ואמר "נלך על קונספט של הכל", מביא לילה של רוק ואלטרנטיב מכל הזמנים, קליפים מוקרנים על הקירות, הגרלה שווה ותחרות תחפושות לתיבול האווירה.

אוזןבר, המלך ג'ורג' 48 תל אביב, 23:00, החל מ-35 ש"ח

הבית הרדוף

החלל הענק של מועדון ההופעות הופך ללילה אחד למפותל ומסתורי, עם מבוכים, מכשפות ושאר מרימי דופק. על העמדה אדווה, עידו מרלי וקינו טודו.

בסקולה, הרכבת 72 תל אביב, 22:00, 70-100 ש"ח

מסיבה גותית

המקום שמפנה את הבמה לתרבויות השוליים מרים מסיבה שמוקדשת כולה לסצנה הגותית בישראל, וזו הזדמנות טובה לחנוך את המועדון שהעתיק את מקומו ללוקיישן חדש מבלי לאבד גרם מהקסם. על העמדה חביב האירופאים דיג'יי ספקטרה ומסביב מאפרת, ממתקים, שתייה והפתעות. קוד לבוש: גותי, על כל המשתמע.

גגרין, קיבוץ גלויות 13 תל אביב, 22:30, 50 ש"ח

דארק רום

בגדי עור, תחפושות, עור ופטיש- כל מה שנע על הגבול בין אפל לסקסי יתקבל בברכה במסיבה הזו, שמחברת בין עולמות האימה והקינק.

זיזי טריפו, קרליבך 7 תל אביב, 23:30, 49-59 ש"ח

CRADLE OF FILTH

20 שנה מלאו לאלבום Cruelty And The Beast ולהקת המטאל האגדית נוחתת אצלנו לחגוג את המאורע, בלילה המושלם להופעה של הערפדים הבריטים.

בארבי, קיבוץ גלויות 52 תל אביב, 20:30, 279 ש"ח

 

מסיבת תחפושות

בכל מסיבת האלווין יש תחפושות, אבל רק אחת קראה לעצמה ככה. לבאים בתחפושת מושקעת במיוחד מובטח צ'ופר מסתורי, וצ'ייסרים מעוררי פלצות לקהל הרחב.

פושן בר, אלנבי 16 תל אביב, 21:00, כניסה חופשית

מסיבת האלווין לגיימרים

משחק האימה Dead By Daylight הוא כוכב המסיבה של בר הגיימינג, ויחכה בעמדות המשחק לגיימרים, גם הם אוהבים לחגוג בדרכם המיזנטרופית.

בר LVLUP, יד חרוצים 14 תל אביב, 21:00, כניסה חופשית

ואחת לפטישיסטים

שהם כולם, בואו נודה בזה כבר. חובה לבוא בתחפושת או לבוש שחור, מומלץ ברוח המקום (עור, ויניל, לייטקס וכיוצא בזה). על העמדה דיגי'י Nadav Dove, על הבמה פרפורמרים של המועדון, על הקירות סרטי פטיש נבחרים מהעולם.

מועדון הדאנג'ן, הארבעה 10 תל אביב, 23:30, 70 ש"ח