האנגאובר 3: יותר גרוע מחמרמורת

ההמשכון של סדרת "בדרך לחתונה עוצרים ב־X" חסר כל חן

האנגאובר 3
האנגאובר 3
6 ביוני 2013

כמיטב מסורת התרגומים התלושים, שמו של "האנגאובר 3" בישראל היה אמור להמשיך ברוח של קודמיו, "בדרך לחתונה עוצרים ב־X". אבל בחלק השלישי של הטרילוגיה אין חתונה ומהר מאוד מתברר שהיעדר הטריגר המקורי יכול היה לשמש כרמז מקדים לכישלון של הסרט לשחזר משהו מקודמיו.

במקום חתונה הסרט נפתח בהלוויה של אביו של אלן (זאק גלפיניאקיס) שמובילה להחלטה תמוהה ומנומקת ברישול של משפחתו ושל החבורה (ה"וולף פק") לאשפז את אלן לתקופה מסוימת. במקביל ללוויה, צ'או העבריין בורח מהכלא בבנגקוק ומפגש לא נעים של החבורה עם מאפיונר בשם מרשל (ג'ון גודמן) שולח אותם למצוד אחר צ'או.

מפה לשם כולם מגיעים ללאס וגאס, שבפרק זה של הטרילוגיה הופכת מאקס־טריטוריה הדוניסטית לזירת התרחשות שהייתה יכולה להתקיים גם בעפולה. נשמע קצת סתום? ברוכים הבאים ל"האנגאובר 3".

מוטיב העלילה ההפוכה שאפיין את שני הפרקים הקודמים לא מופיע כאן, הבדיחות הפרובוקטיביות מתפספסות פעם אחר פעם והרעיון להפוך את אלן וצ'או לדמויות מרכזיות מתגלה כצעד מיותר שרק מחליש ומסרס אותן.

בין לבין ולא בהכרח עם סיבה מוצדקת, משובצים פלאשבקים לשני הפרקים הקודמים שמזכירים לצופה למה הגיע לראות את השיממון הזה. יש שיאמרו שזו נחמה.