פריצת דרך בתחנה המרכזית? מועדון הבלוק שוב פתוח בסופ"ש

נס חנוכה במועדון הבלוק. כרזת המסיבה (עיצוב: פרופגנדה)
נס חנוכה במועדון הבלוק. כרזת המסיבה (עיצוב: פרופגנדה)

שבועיים אחרי שנסגר במפתיע ותוך טענות על התנהלות ברוטאלית של הנהלת התחנה המרכזית ונצב"א, יפתח מחר (שישי) מועדון הבלוק מחדש עם מסיבת בזק באווירה ביתית. ירון טראקס: "עובדים קשה כדי שנוכל להיות פתוחים גם בהמשך"

הדיווחים על המתרחש בתוככי התחנה המרכזית, במה שמסתמן כעימות קשה ומטריד בין בעלי התחנה המרכזית ובעלי החנויות והנכסים בתוכה, קיבלו הערב תפנית מעניינת לטובה כשלפתע משום מקום הכריז מועדון הבלוק על פתיחתו מחדש ביום שישי הקרוב. כזכור, הבלוק נסגר לא פחות במפתיע לפני כשבועיים, בהתנהלות ברוטאלית של ההנהלה החדשה שמונתה לתחנה עם ההכרזה על פינויה מאוטובוסים ב-2023. באותו שלב נראה היה שהבלוק נופל קורבן למדיניות חדשה של נצב"א, התאגיד שרוב שטח התחנה בבעלותו, ולא היה ברור אם יוכל להיפתח שוב.

לא ברור בשלב זה אם מדובר בהחלטה של הנהלת התחנה להנמיך את הלהבות התקשורתיות או באירוע חד פעמי, אבל לפני שעה קלה בישרו במועדון ש"אחרי שהשקענו מאמצים גדולים בשבועיים האחרונים, חיכינו והתפללנו לנס חנוכה ועשינו כל מה שיכולנו כדי לפתוח את המועדון, אנחנו שמחים לבשר שקיבלנו נס קטן לכבוד החג" והזדרזו להכריז על מסיבה באווירה ביתית ביום שישי הקרוב (כלומר מחר).

סוף סוף חנוכה שמח ❤בואו לתמוך בבית.Hanukkah Madness at The Block Friday 3 December

Posted by Yaron Trax on Thursday, December 2, 2021

ירון טראקס, הבעלים והמנהל האמנותי של הבלוק, סירב לפרט כיצד התאפשרה פתיחתו מחדש של המועדון והסכים לומר רק ש"אנחנו שמחים להיות פתוחים בשישי הזה ועובדים קשה כדי שנוכל להיות פתוחים גם בהמשך".

הבלוק, המועדון הגדול בעיר ומוסד תרבותי בעל חשיבות עירונית, משתפץ בחודשים האחרונים בהשקעה כספית גדולה. איום הסגירה המרחף כעת מעליו שמצטרף במקרה גם לסגירתו הצפויה של מועדון הבוטלג בסוף דצמבר, הם מכה קשה לחיי הלילה בעיר שעדיין לא השתקמו מפגרת הקורונה שנכפתה עליהם.