הפשוטע כבר בדרך להשתלט על עולם הבידור – ועכשיו גם על פודקאסט

לא פשוט. לא פשוט בכלעל. בר אלמליח (הפשוטע) ושיר הדס מאיר. צילום: עדן עמית -@edenamit
לא פשוט. לא פשוט בכלעל. בר אלמליח (הפשוטע) ושיר הדס מאיר. צילום: עדן עמית -@edenamit

בר אלמליח - האדם שמאחורי תופעת הרשת המשוחררת ביותר, "הפשוטע" - כבר הספיק להוציא את דמותו האינטרנטית לעולם האמתי, אבל עכשיו לוקח צעד נוסף קדימה כדי להכניס אתכם לעולמו - פודקאסט חדש בשם "ההסכט של הפשוטע" יחד עם השדרנית שיר הדס מאיר

15 באוגוסט 2022

זה התחיל עם צילומי מסך מתכניות ריאליטי בליווי כיתובים מצחיקים, המשיך בתור עמוד פופולרי עם גוון להטב"קי מרענן שמתפלש בהנאה בטראש והיום? היום כבר מדובר בכמעט כת של ממש. הפשוטע, או בר אלמליח דונצוב אם תרצו, הפכה בחמשת השנים האחרונות לאחת מתופעות הרשת הפופולריות בישראל, כולל קהל מעריצות אדוק, שיר עם אגם בוחבוט וטקסט פרסים בגלי צה"ל, אם רציתם כניסה יותר ברורה למיינסטרים.

עכשיו הפשוטע – או יותר נכון "בר הפשוטה" – צולל למדיה חדשה לגמרי עם פודקאסט טרי שיקרא "ההסכט של הפשוטע" יחד עם השדרנית ושותפתו להנחיית טקסי הפשוטע, שיר הדס מאיר. הפודקאסט החדש יעלה מדי יום שני, יעסוק בתחומי הבידור, התרבות והסושאל (או בקיצור, כל מה שהפשוטע אוהבת) ויארח מגוון סלבס ומומחים לדון בנושא.

>> הכל התחיל במפגש פורום של "כמעט מלאכים". הפשוטע מספר לנו על איך התאהב בתל אביב

לוגו הפודקאסט
לוגו הפודקאסט

הפרק הראשון, שזמין כבר עכשיו בכל פלטפורמות הפודקאסטים, מארח את הראש של ארץ נהדרת מולי שגב ואת הקומיקאית גיתית פישר לפרק על הומור פוסט הרשתות החברתיות. בהמשך העונה יתארחו חברי הפיג'מות עודד פז ואילן רוזנפלד על נוסטלגיה, ג'ורדי ורון ביטון בפרק על תעשיית הפופ, מאיה ורטהיימר תדון בפריוט (נשבעים), נועה קולר תתדבר על דימוי גוף וכוכבי הרשת טליה ברטפלד ואדיר מזרחי ידברו על טיקטוק. הפודקאסט נוצר בחסות משותפת עם פקטורי 54 וכנראה יכלול המון המון המון התייחסויות לטלנובלות של תחילת האלפיימז. בהצלחה.