הכל התחיל במפגש פורום של "כמעט מלאכים". העיר של הפשוטע

הפשוטע (בר אלמליח)
הפשוטע (בר אלמליח)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: סיור אוטוביוגרפי בחייו של בר אלמליח, המוח מאחורי עמוד האינסטגרם ההיפר-פופולרי "הפשוטע", שהתחיל את דרכו כמוכר בגדים בפוראבר 21 ז״ל והצליח להוציא מכולנו את הצ׳אחלה הפנימית

1 באוגוסט 2022

1. מחלף לה גווארדיה

אי שם ב-2015, כשהייתי בן 19 עם מטבוליזם, הייתי בטוח שמחלף לה גווארדיה הוא מרכז העניינים. ליד היכל נוקיה שבו היו כל ההופעות של כוכבי טלנובלות החשובות ביותר, מרחק הליכה מהבלוק והכי חשוב – קרוב לברוח לאיילון. ולכן, כשעברתי ממודיעין לדירת השותפים הראשונה שלי בעיר, המיקום שנבחר היה ממש על מחלף לה גווארדיה, והייתי מוכן להישבע שאני במיקום הכי מרכזי ונוצץ בעיר. שילמנו, אגב, 4,000 ש״ח לדירת שלושה וחצי חדרים. והתלוננו שזה יקר בטירוף.

מרכז העולם. גשר לה גווארדיה. צילום: יונתן גת
מרכז העולם. גשר לה גווארדיה. צילום: יונתן גת

2. אולם טראסק נמל תל אביב

ב-2019, בגיל 23, באתי בברית הנישואין לבעלי אורי, באירוע יפהפה בנמל תל אביב. תמיד רציתי להתחתן ליד מקור מים, אולי זה מרוב צפייה ב"H2O". התחתנו בשישי בצהריים, ואולי זו הזדמנות להתנצל בפני כל האורחים שהזיעו את נשמתם עד החופה. היה אירוע מושלם, שהשיא שלו היה הברכה המצולמת אחרי הקופה מאהובת ליבי רייצ'ל מקאדמס (רג'ינה ג׳ורג') שאיחלה לנו חיי נישואים מאושרים.

היה אירוע מושקע ברמות. הייתי בריידזילה, התאבססתי על כל פרט מסידורי הפרחים עד לוידוא שכולם יודעים שיש דרס קוד לבן (אין כלה, בכל זאת). לדעתי קראתי 250 פוסטים בקבוצת "כלות אורבניות". בלי קשר, הנמל מקום עם ערך סנטימנטלי, לא אשכח שבנעוריי הגעתי בסילבסטר למקס ברנר וחשתי איש העולם הגדול.
יוסף יקותיאלי 6

העיקר מקור מים. נמל תל אביב (צילום: shutterstock)
העיקר מקור מים. נמל תל אביב (צילום: shutterstock)

3. פוראבר 21, קניוני עזריאלי

קודם כל, שירתי בקריה, אז לא היה בוקר שלא נפתח בשייק refemme מריבר. במידה מסוימת הוא הפך לחלק מהמדים. כשקיבלתי מצבא ההגנה אישור לעבוד, התחלתי למכור בגדים בפוראבר 21 ז"ל. אין הנחתום, אבל הייתי מוכר מדהים. החמאתי בלי הכרה ולמדתי לקפל בגדים במהירות שיא. בראייה לאחור, הפעם הראשונה שיצאתי לתל אביב הייתה לעזריאלי – הייתי בפורום כמעט מלאכים, אנחלס IL, והיה לנו שם מפגש מעריצים. לא לשפוט, פעם זה היה דבר.

הציר הראשי בחייו של חייל בקריה. גשר עזריאלי. צילום: Shutterstock
הציר הראשי בחייו של חייל בקריה. גשר עזריאלי. צילום: Shutterstock

4. ויקטורי פלורנטין

כאשת איש, ממרומי גיל 26, מקום הבילוי העיקרי שלי הוא הסופר. בטח אחרי שנתיים של קורונה. אני עושה את קניותיי בויקטורי פלורנטין, שזה סניף שהוא ממש "קופה ראשית" במציאות. בכל רכישה אני לא מפסיק להחליט בראש שלי מי מהעובדים הוא איזו דמות. יש קופאית מושלמת בשם איריס שכולם מכירים, תמיד אוהבת לעזור. איריס, אהובה, הבחירה הזו בשבילך. ויש גם גרסה מקומית לכוכבה, אבל בלי שמות…
סלמה 53

כזה, רק בפלורנטין. מתוך "קופה ראשית"
כזה, רק בפלורנטין. מתוך "קופה ראשית"

5. הברנוער

חד משמעית המקום הראשון שבו הרגשתי שייכות לקהילה הגאה. כנער הייתי מגיע לשם כל שבוע בקו 111 ממודיעין. יש אנשים שמדמיינים את זה כמו איזה פאב, אז אסביר שמדובר במתנ"ס עם כיבוד, משחקי קופסה ולהט"בים שמתווכחים אם אפשר לשים ברקע גאגא או בריטני (אני מניח שהיום הויכוח עבר לאריאנה נגד טיילור). המקום הזה והמתנדבים המקסימים שבו הם בהחלט חלק מהסיבות שלימים בחרתי להתנדב באיג"י (ארגון נוער גאה) ארבע שנים בעצמי.