מצילים את הקיץ: מוזיקאים יופיעו מדי ערב בחוף פרישמן

יוזמה מתוקה של עיריית תל אביב-יפו: ג'ימבו ג'יי (הערב!), זואי פולונסקי, רותם בר אור ועוד מוזיקאים מסצנת האינדי יופיעו לייב בסוכת המציל של חוף פרישמן, כל ערב ב-19:30. רוק אנד חול!

אוקיי, זה כנראה חלום ממש מוזר. חוף פרישמן (צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו)
אוקיי, זה כנראה חלום ממש מוזר. חוף פרישמן (צילום: דוברות עיריית תל אביב-יפו)
19 באוגוסט 2020

צריך להודות: החיים בלי הופעות מוזיקה אינם חיים ותל אביב בלי הופעות מוזיקה אינה תל אביב. ובזמנים עגומים כאלה, כל אדם הפורט על גיטרה מול כמה אנשים הוא חמצן לנחנקים ממחסור חריף ברוקנ'רול.

כבר ראינו הופעות קטנות במוזיאון ארץ ישראל, בבתי קפה וברים ואפילו ברחבת הכניסה לאוזן השלישית, אבל עיריית תל אביב-יפו שולפת לקראת סוף הקיץ את ליין ההופעות שחיכינו לו מאז פרוץ הקורונה: מדי ערב ב-19:30 יופיעו מיטב מוזיקאי האינדי בעיר על סוכת המציל בחוף פרישמן, על רקע שקיעות מהממות ולצליליהם המפכים של הים והבריזה, פורמט מושלם שפיתחו ויזמו אנשי מרכז ענב לתרבות.

ההופעות החלו כבר ביום ראשון האחרון (שחר אבן-צור ומיקה שדה), אך העירייה נמנעה מלפרסם אותן עד שהתקבל אישור המשטרה (וגם עכשיו מעדיפה שלא להרעיש סביב המיזם כדי למנוע התקהלויות, אבל עכשיו שהכל מסודר ומתוקתק אפשר לחגוג רשמית ולהפיץ את הבשורה.

דובר העירייה, איתן שוורץ, הסביר בפייסבוק ש"במסגרת המאמצים העירוניים לקיים כמה שיותר מופעים קטנים ולתמוך באמנים, המצאנו פורמט חדש – הופעות על סוכות מציל. בימים הקרובים יופיעו ג'ימבו ג'יי, רם אוריון, רותם בר אור, ספיר וולך, זואי פולנסקי, קמה ורדי ועאדל מסיס. הם מצטרפים לעשרות אמנים שהעירייה מסבסדת בשבועות האחרונים ברחובות, בכיכרות, בשדרות, ובבתי קפה שיש להם חצר. זה לא מציל את התרבות הישראלית – אבל זה נותן לכולנו, גם לאמנים וגם לתושבים, קצת אוויר".

לוח ההופעות המתוכנן להמשך השבוע והשבוע הבא:

ד' 19.8 – ג'ימבו ג'יי
ה' 20.8 – רם אוריון
א' 23.8 – רותם בר אור
ב' 24.8 – ספיר וולך
ג' 25.8 – זואי פולנסקי
ד' 26.8 – קמה ורדי
ה' 27.8 – עאדל מסיס

הצופים מתבקשים להקפיד על הנחיות משרד הבריאות, לשמור מרחק של שני מטרים זה מזה ולדאוג לעצמם לאיזו בירה ונשנוש. רק לעצום עיניים ולדמיין שהכל כמעט נורמלי.