מה קורה בסוף הדרך? הערב זו תהיה הופעה חינמית של נגה ארז

כמה טוב לראות אותך פה. נגה ארז. צילום: מתוך הקליפ Views
כמה טוב לראות אותך פה. נגה ארז. צילום: מתוך הקליפ Views

מתי בפעם האחרונה זכיתם לראות הופעה חינמית לגמרי של אמנית בינלאומית בחצר האחורית שלכם? או בעצם, בחצר הצפונית - נגה ארז תנחת הערב במסגרת פסטיבל הקיץ של נמל תל אביב "פורט לייב מיוזיק 2023" להופעה חינמית, וזה לא הכל - יש עוד כמה הופעות מרשימות באופק

אנחנו לא מדברים מספיק על כמה מופרע זה שצמחה לנו כוכבת בינלאומית מתוך הג'יפה של העיר. כולם טוחנים על ההזיה של טרנטינו בזוריק, אבל זה שנגה ארז עדיין מסתובבת בסבבה בין טיפות המזגן של רחוב פלורנטין רגע אחרי שהיא מוציאה שיר עם מיסי אליוט זה גם מוזר. מוזר וטוב, כי היא ממש קרובה, וכמה כיף שיש אותה. לרוב אנחנו לא מנצלים היטב את הקרבה, אבל היום יש הזדמנות ליהנות מקיומה במרחבי ישראל – ועוד בחינם, אם רק תצפינו טיפה מפלורנטין.

שכן הערב (12.7) בנמל תל אביב הולכת להתקיים הופעה מלאה של נגה ארז במסגרת פסטיבל הקיץ של הנמל, שנקרא "פורט לייב מיוזיק 2023". במסגרת הפסטיבל (מה הופך רצף הופעות לפסטיבל? אולי המיתוג וזהו) יופיעו מספר אמנים על במה מיוחדת שפונה ל-360 מעלות, כולל כמובן הנוף המתבקש לים. ההופעה מתקיימת רגע לפני אלבומה הבא, ככה שאולי תזכו לשמוע קטנות מהעתיד לבוא, אבל גם אם לא – יש מספיק חומרים מצוינים ליהנות מהם.

הבמה המיוחדת של "פורט לייב מיוזיק 2023". צילום: באדיבות היח"צ
הבמה המיוחדת של "פורט לייב מיוזיק 2023". צילום: באדיבות היח"צ

ההופעה מתקיימת ברחבת הדק המרכזית, על יד הקרוסלה, ותחל ב-20:30. כניסת הקהל תתאפשר החל מ-19:30, וכאמור הכניסה חופשית, אבל מספר המקומות מוגבל ועל בסיס מקום פנוי, ככה שעדיף לכם להירשם כאן בלינק. זו לא ההופעה האחרונה במסגרת "פורט לייב מיוזיק" השנה – ביום שני הבא (17.7) תופיע להקת מרסדס בנד, ואף יארחו את רד בנד, ובעוד שבוע, ביום רביעי (19.7) תעלה ותבוא מלכת השושנים עדן בן זקן, עם מופע פותח של מאיה דדון. יהיה חגיגי, כבר החל מהערב.

נוגה ארז בפסטיבל "פורט לייב מיוזיק 2023", נמל תל אביב, הערב (12.7), החל מ-19:30