תעשו עם עצמכם משהו: החוגים הכי שווים שיזיזו את הילדים מפורטנייט

סיירות, צפרות, מחול מודרני או גלישה – גם אם אתם תקועים כל היום במשרד, חשוב שהילדים שלכם יעשו פעילות גופנית. אחרי החגים זה כבר תכף, וזה בדיוק הזמן לרשום אותם לחוג

חוג צפרות של החברה להגנת הטבע (צילום: יעל לנרד)
חוג צפרות של החברה להגנת הטבע (צילום: יעל לנרד)
8 באוגוסט 2018

ארטיק – בית ספר למוזיקה

שווה לצאת מהעיר בשביל קצת שקט מהילדים. כלומר, בשביל שהילדים יוכלו לעשות רעש. בבית הספר לרוק ארטיק מכינים את הדור הוויראלי הבא שישבור את האינטרנט עם שירים וקליפים, בסדנאות עם מיטב האמנים וסביבה מוזיקלית יצירתית.

← שבזי 14 יהוד, מחירים משתנים לפי אופי החוג או השיעור, לגיל 6־18

שחייה אמנותית

שלא תחשבו שזה קלי קלות. שחייה אמנותית היא ספורט אולימפי עם דרישות גופניות, אימון וגם הרמוניה ועבודת צוות. שימו לב – החוג מיועד לבנות וגם לבנים. 2018, אנחנו אוהבים אותך מאוד.

← קאנטרי נווה שרת, ראול ולנברג 43 תל אביב, 280־350 ש"ח לחודש (פעמיים בשבוע), לגיל 5 ומעלה

[tmwdfpad]

חוג שחייה אמנותית בקאנטרי נווה שרת
חוג שחייה אמנותית בקאנטרי נווה שרת

מהנדסים צעירים

אם כבר הרובוטים משתלטים על העולם, אז למה שלא ישתלטו על הילדים שלנו עוד בגיל צעיר? על הדרך הם ישפרו את הידע שלהם בחשבון, פיזיקה והנדסה, רגע לפני שהם ניגשים ל־5 יחידות בכיתה ב'.

← מגוון מרכזים קהילתיים בתל אביב, 180־195 ש"ח לחודש (פעם בשבוע), לגיל 6־11. לאתר

גלישת גלים

אי אפשר לגדול בתל אביב בלי להסתובב בחוף עם גלשן. החוג של הילטון סרף מתקיים באחד החופים היפים בעיר והילדים ייצאו ממנו לא רק מגניבים יותר – זה המובן מאליו – אלא גם ספורטיביים ועם הבנה של מה זה אומר ליפול ולקום כל פעם מחדש.

← חוף הילטון, 375 ש"ח לחודש (פעם בשבוע), 600 ש"ח לחודש (פעמיים בשבוע), לגיל 7 ומעלה

איור וקומיקס

כדי שהילדים שלכם יגדלו להיות מאייר שמפוטר בגלל קריקטורה פוליטית הם צריכים קודם כל ללמוד לצייר כמו שצריך. בחוג הזה של מוזיאון תל אביב לאמנות לומדים לספר סיפור בתמונות, לבנות דמויות וגיבורי על ולעבוד עם חומרי גלם שונים. החוג כולל, כמובן, שיעורים בתולדות האמנות וסיורים במוזיאון.

← מרכז מאירהוף לחינוך לאמנות, דובנוב 8 תל אביב, 2,210־2,455 ש"ח לחודש (פעם בשבוע), לגיל 9־12

צפרות

זה מטוס? זו ציפור? כן, זו ציפור. אבל איזו? ישראל היא מעצמת צפרות עולמית, ובשיא עונת הנדידה עוברות מעל לראש שלכם בתל אביב כחצי מיליון ציפורים בדרך לאפריקה. אזעקת טרנד!

← מוקדים בתל אביב (פארק הירקון, ראש ציפור, תל ברוך צפון ועוד), 190 ש"ח לחודש (פעם בשבוע), לגיל 9 ומעלה

חוג צפרות של החברה להגנת הטבע (צילום: יעל לנרד)
חוג צפרות של החברה להגנת הטבע (צילום: יעל לנרד)

סיירות בחברה להגנת הטבע

בתקופה התוססת הזו של מאבקים נגד עוולות סביבתיות הגיע הזמן להודות באמת – הטבע זקוק לנו, והחוג הזה של החברה להגנת הטבע יטפח את ילדיכם להיות רגישים יותר לשינויי האקלים ולמארג האקולוגי סביבנו, וילמד אותם לנווט בשטח ולא בקניון.

← מגוון קבוצות בתל אביב, 160 ש"ח לחודש (פעם בשבוע), לגיל 9 ומעלה

אמנות

החוג הזה של סדנאות מוזיאון תל אביב הוא כמו מבוא למדעי המחשב – לומדים קצת מהכל, מתנסים בכל מיני טכניקות ואז מבינים עם מה הכי אוהבים להתלכלך, וממשיכים בזה עד שגדלים להיות, אם לא סיגלית לנדאו אז לכל הפחות מתן בן כנען.

← מרכז מאירהוף לחינוך לאמנות, דובנוב 8 תל אביב, 2,210־2,455 ש"ח לחודש (פעם בשבוע), לגיל 6־8

מחול מודרני

מחול מודרני, תיאטרון תנועה ומודעות לגוף ביצירה עכשווית הם הדגשים במסלול השנתי שתיאטרון קליפה מציע. "לרקוד אחרת בגופיה" הוא חוג שמנחה מיכל הרמן שבמהלכו מוזמנים יוצרים נבחרים מעולם המחול לכיתות אמן והעשרה. בסוף השנה היוצרים הצעירים עולים על הבמה להציג את הביטוי האישי שלהם.

← תיאטרון קליפה, הרכבת 38 תל אביב, 500 ש"ח לחודש (פעמיים בשבוע), לגיל 7־11

אנימציה וסרטים

יש מצב שקורס "מבוא לחיים" בימינו הוא לדעת לכתוב תסריט, לצייר סטוריבורד, לכוון תאורה ולערוך וידיאו. בסטודיו הילדים יתנסו בתלת ממד, סטופ מושן ופלסטלינה, ובסוף השנה, איך לא, מתקיים פסטיבל סרטים קטן.

← הסטודיו, בן יהודה 58א תל אביב, 360 ש"ח לחודש (פעם בשבוע), לגיל 7 ומעלה

יצירה שימושית ומיחזור

אל תקראו לזה ג'אנק, תקראו לזה אמנות קונספטואלית בתל אביב. מי מאיתנו לא הולך עם העיניים על המדרכה, מחפש חפצים ופריטי ריהוט שווים לאסוף מהרחוב ומדמיין איך לשפץ אותם, לצבוע, לשייף? אז החוג הזה – בול.

← קראפטי, גרוזנברג 6 תל אביב, 240 ש"ח לחודש (פעם בשבוע) כולל ציוד, לגיל 7־12

רוצים להתעדכן ראשונים בכל מה שחם בתל אביב? הורידו את האפליקציה שלנו!
להורדה לאייפון | להורדה לאנדרואיד