בחודש פברואר: החזר של 17% לרוכשים בשדרות ירושלים

מי שירכוש באמצעות אפליקציית קולו בבתי עסק בשדרה המוכה יקבל החזר של עד 50 ש"ח. בחודשים הבאים מתכננת העירייה הטבות נוספות

שדרות ירושלים (צילום: שלומי יוסף)
שדרות ירושלים (צילום: שלומי יוסף)
3 בפברואר 2020

העבודות על הרכבת הקלה חונקות את שדרות ירושלים ומקשות על העסקים הפרוסים לאורכן. חלק מהעסקים כבר נסגרו ואלה שלא נאבקים על כל פירור. יוזמה חדשה של עיריית תל אביב-יפו ואפליקציית Colu מנסה לסייע להם. במהלך חודש פברואר מי שירכוש בעסקים בשדרה באמצעות האפליקציה יקבל החזר של 17%.

סכום ההחזר בכל עסקה מוגבל ל-50 מטבעות תל אביביים (כ-50 ש"ח), כלומר בעסקאות בסכום של יותר מ-300 ש"ח ההטבה לא תעלה על סכום של 50 מטבעות בכל אופן. לכל אורך תקופת ההטבה ההחזר מוגבל ל-200 מטבעות תל אביביים בסך הכל.

המקומות הכי טעימים בשדרות ירושלים
העסקים שכדאי להגיע אליהם בשדרות ירושלים

ההטבה, אשר תקפה בימים ראשון עד חמישי (בשישי ההטבה יורדת ל-5%), נוסתה במהלך הסתיו האחרון בקרב שורה מצומצמת יותר של בתי עסק, עם הנחה של עד 30%. כעת התוכנית מתרחבת, אך ההנחה לכל רכישה קטנה יותר. על פי העירייה, בחודשים הבאים יינתנו הטבות אחרות.

על פי נתוני Colu, בחודש אוקטובר, אז התבצע הפיילוט, רכשו כ-4,000 משתמשי האפליקציה בבתי עסק בשדרות ירושלים, ויותר מ-2 מיליון ש"ח הגיעו לעסקים.

"עיריית תל אביב-יפו מכירה בחשיבות בתי העסק הפועלים במרקם העירוני ובוודאי בלב הפועם של יפו – שדרות ירושלים", אומר רון חולדאי, ראש העיר. "נמשיך להשקיע מאמצים על מנת להקל על בעלי העסקים והתושבים ולסייע להם לעבור את התקופה המורכבת של עבודות הרכבת הקלה. זאת, כחלק מתוכנית כוללת לעידוד הפעילות בשדרה: אירועי תרבות, הגברת התיירות, הפעלת שאטל היפואית בחינם, ועוד פעולות רבות".

לרשימת העסקים המשתתפים