יורדים על ארבע: מיצינו שלישיות ויש רק דרך אחת להמשיך מכאן

יש מצב לרביעיה? לא יודעות, נשמע מאוד מעייף (צילום: שאטרסטוק)
יש מצב לרביעיה? לא יודעות, נשמע מאוד מעייף (צילום: שאטרסטוק)

אנחנו לא יודעים אם הספקתם לעשות שלישיות, אבל האנשים הלוהטים באמת כבר מחפשים אלטרנטיבות. תרשמו לעצמכם: רביעיות זה הדבר הבא

4 ביולי 2018

כששכבנו במיטה מחובקים שלושתנו רגע אחרי הגמירה האחרונה (והיו רבות באותו ערב, אחרי הכל, מניין אורגזמות של שלושה אנשים), היא אמרה: "אתם זוכרים שכבר התחלתם איתי פעם, נכון?". היא סיפרה שחמש שנים קודם לכן, באיזו מסיבה באיזה לופט באיזו עיר, שאלנו אותה, אישה זרה ויפה שרקדנו לצדה, אם תרצה לבוא איתנו הביתה. היא סירבה אז בנימוס.

האמת שלא זכרנו את זה. לא רק משום שהיה חשוך ושתינו יותר מדי – אלא פשוט כי שלישיות היו אז עניין נדיר יותר בסביבה שלנו. זכרנו את הכנים המועטים ולא את הלאואים הפחות מועטים. את ההתרגשויות והנגיעות ולא את הרמות הגבה והמבטים המופתעים.

עוד כתבות מעניינות:
חם פה או שזאת תקופת הייחום בתל אביב?
כל הזין: כשהסקס הופך ממחרמן למביך
כך שרדתי את פסטיבל הסקס בכנרת

פעם שלישיות היו משימה לא קלה לביצוע. כתבות על אנשים פוליאמורים בדיוק התחיל לצוץ פה ושם (גם ב־Time Out!) וכל המרואיינים היו אנשים קצת מוזרים. כאלו שחזרו מהודו עם מנטרות מיניות של אושו ולא היפסטרים סטריליים. מישהי צעירה שהתחלנו איתה, בעדינות ובחמידות באמת, הזדעזעה מ"דרך החיים שלנו" ואמרה שאנחנו סוטים – לא פחות.

מיצינו את השלישיות ויש רק דרך אחת להnשיך מכאן (צילום: איליה מלניקוב)
מיצינו את השלישיות ויש רק דרך אחת להnשיך מכאן (צילום: איליה מלניקוב)

אבל עכשיו אני יושבת בבר השכונתי וכולם מסתדרים בשלשות. זוג מוצלח ויפה מלטף אישה מוצלחת ויפה לא פחות וכולם מסתכלים זה לזה לזה בעיניים בלי למצמץ. מטר משם אישה מדברת עם זוגתה על מי כדאי שיצרפו בפעם הבאה. בבר אחר באותו השבוע שתיים יוזמות מהלך משותף על גבר מבוגר – במה שצפוי להסתיים ביציאה משותפת לכיוון השירותים. כמעט כל מי שאני מכירה כבר עשתה שלישייה לפחות פעם אחת. כמה מהן ניסו מערכות יחסים מורכבות יותר או פחות. מישהי שסירבה לנו לפני חמש שנים באיזו מסיבה הפכה לבת בית.

הדוניזם, פתיחות, או אולי סתם כי התבגרנו ובגילנו המופלג אנשים קצת יותר משועממים וזורמים: איך קרה שלעשות שלישייה הפך להיות משהו כל כך נפוץ? אין לי הכלים לענות על זה, אבל אני יודעת שכמו כל טרנד גם הטרנד הזה עתיד להימאס – והאנשים הלוהטים באמת מחפשים אלטרנטיבות.

אז תרשמו לעצמכם: רביעיות זה הדבר הבא. אפשר לייצר איזון מגדרי מעניין יותר, אפשר לנוח ולהשתעמם ביחד בצד במקום לבד וחלוקת המשאבים נעשית באופן שפוי יותר ובר קיימא. אפשר גם לעשות את זה בזוגות כך שאף אחד לא מרגיש גלגל שלישי. הניצנים של בשורת הרביעיות הגיעו לתל אביב – וכדאי שתתנסו בהם מהר, כי חמישיות זו כבר לוגיסטיקה מורכבת מדי.

החיים הם ספארי (צילום: איליה מלניקוב)
החיים הם ספארי (צילום: איליה מלניקוב)