החיים שאחרי "משחקי הכס": הסדרות שידביקו אתכם לספה הקיץ

"בית הנייר" חוזרת, תוכנית מערכונים במיקום מפתיע וסדרה מסקרנת על אובססיה למין - העונות והסדרות החדשות של קיץ 2019

מתוך הסדרה "סיפורה של שפחה"
מתוך הסדרה "סיפורה של שפחה"
29 במאי 2019

סיפורה של שפחה

בפתח העונה השלישית חילקה רפובליקת גלעד את העולם לשניים: אלה שמיצו את הקלוזאפים המצמררים ואלה שמתכוונים להמשיך בכל הכוח. זהירות, ספוילרים לעונה 2: העונה האחרונה הסתיימה עם סרינה המורדת, חשיפת מחתרת המרת'ות המבריחה את אמילי (שדקרה את דודה לידיה), ג'ון והתינוקת ניקול, אלא שג'ון מחליטה להישאר ולהציל את האנה. כרגיל, אנחנו נלווה את הסדרה עם הריקאפים המבריקים של נעמה רק. הישארו עימנו.

6.6, HOT HBO ו־HOT VOD

אובסקסיה (Pure)

עולם מחלות הנפש עושה עוד צעד לכיוון התודעה הכללית, והפעם: סימפטום מענה במיוחד של OCD – מחשבות טורדניות. הייצוג נהדר כל כך שאפשר לסלוח לתסריטאים של BBC על שבחרו דווקא בזווית מינית: מארני (צ'ארלי קלייב) היא צעירה העוזבת את סקוטלנד כדי לנסות להצליח בלונדון, והאתגרים החדשים מצטרפים למחשבות האובססיביות הקשורות לעירום ומין.

12.6, yes LONDON ו־yes EDGE;  HOT HBO ו־HOT VOD

שב"ס

האם קיימת תוכנית מערכונים שבה לא מככבים קרן מור ומנשה נוי? אנחנו מאוד מקווים שלא. "שב"ס" מתרחשת בכלא, לוקיישן המנקז אל תוכו את כל מה שרע בחברה, וזה כולל גם את האנשים במדים. קצת טריקי להמליץ על סדרה שטרם הצצנו בה, אבל אנחנו מוכנים להמר עליה. מקסימום תצעקו עלינו באינטרנט. עוד משתתפים: נעמי לבוב, יניב ביטון, נועה קולר המופלאה, אורי גוטליב, אמג'ד באדר, יובל סגל ועוד.

7.7, כאן 11

אורי גבריאל ב"שב"ס" (צילום: עידו רוזנטל)
אורי גבריאל ב"שב"ס" (צילום: עידו רוזנטל)

בית הנייר

האם נצליח להתאהב מחדש בטלנובלת הפשע אחרי כל הזמן שהיה לנו להתפכח? האם הפעם מישהו ילחץ סוף סוף על ההדק? והאם המפקחת ראקל תצליח לעשות פרצוף רציני מבלי לתקוע עיפרון בשערה? תשובות לכל אלה ועוד יתקבלו בעונה השלישית, שהפעם כל כולה של נטפליקס. הפרופסור חוזר עם טכניקת פריצה חדשה שפיתח, ויגייס שוב את כל השודדים ששרדו. רק אל תתחילו לזמזם את השיר, פליז.

נטפליקס, 19.7

דברים מוזרים

את טרילוגיית הסדרות הגדולות שחוזרות לעונה שלישית סוגרת "דברים מוזרים", שמתרחשת כמה חודשים אחרי סיום אירועי העונה הקודמת. שון לוי, במאי ומפיק הסדרה, אמר כי העונה החדשה "תלך למקומות אפלים יותר, שהקהל הולך לאהוב", והטיזרים תומכים בו: קניון שהופך לסיוט, נערה חדשה בשם רובין ואולי אפילו הצצה לאפסייד דאון – המקום שמעבר למציאות הפרברית שממנו מגיעים הסיוטים של אילבן, וויל, לוקאס ומייק.

נטפליקס, 4.7