החמאס מכה שנית: אחרי "תקוף, תעשה ביגועים" שיר שני לארגון הטרור

שיר ביגועים חדש מבית היוצר של החמאס עלה ליוטיוב ועשוי להפוך ללהיט החדש של החורף. קדימה, למה אתם מחכים? קומו ועשו ביגועים!

השיר החדש של החמאס. צילום מסך
השיר החדש של החמאס. צילום מסך
11 בנובמבר 2014

בקיץ האחרון אמנם חווינו מלחמה (כלומר מבצע) וגביע עולם בכדורגל, אבל אחד הדברים הכי זכורים ממנו היה דווקא שיר ההסתה הקורע מצחוק "תקוף, תעשה ביגועים" שפירסם החמאס והפך ללהיט היסטרי בכל הארץ. בעקבות ההצלחה (כנראה), פירסם החמאס סינגל שני במטרה להמנע מלהפוך לוואן היט וונדר.

השיר שעלה ליוטיוב אמש (10.11) קורא לאזרחיה היהודים של ישראל לעזוב את הארץ, כיוון שאם לא ימותו בייסורים קשים. יאי! הייחוד של שיר חבוי בהתמקדות בהצגת החילות השונים של צה"ל ומה יש לעשות להם, למשל בציטוט "קום תקרא לעזתי לקרוע חטיבת גבעתי/ שלדג, נח"ל וגולני – אל תשאיר מהם חייל/ אגוז תקרע להם הפנים, גם דובדובן השפנים/ גם שייטת שלוש עשרה וגם סיירת מטכ"ל".

בדומה לשיר הביגועים הקודם, גם הפעם מדובר בשיר קליט בעברית שעשוי בקלות להפוך ללהיט ענק בקרב אזרחי ישראל. השיר כבר שותף לא מעט בפייסבוק בשעות האחרונות וסביר מאוד להניח שיהפוך לויראלי מאוד בימים הקרובים.

לא ניתן לאשר מאיפה הגיע הסרטון ואם בכלל פורסם או הופק על ידי החמאס, אך ככל הנראה לישראלים לא אכפת, הם כבר מצאו את הלהיט החדש של החורף הקרוב. עכשיו נותר רק להמתין לאינספור גרסאות הרמיקס המשעשעות שקרוב לוודאי יצוצו בעתיד הקרוב. נוי אלוש, הכדור במגרש שלך.

[tmwdfpad]