המלצה אחת בלילה: מיני-בינג' על "החנות שיש בה הכל"

"החנות שיש בה הכל" (צילום: כאן 11)
"החנות שיש בה הכל" (צילום: כאן 11)

שלושה פרקים של הדבר הכי מטורלל שעלה על מסך ישראלי מזה זמן, באדיבות עוזי וייל וכאן 11, הם בדיוק מה שאתם צריכים עכשיו כדי להתנתק מתלאות היום הזה ולנקות את הנפש

עוזי וייל היה יקיר מערכת טיים אאוט במשך שנים ארוכות, וטורו האישי בסוף הגיליון המודפס היה אחד מסימני ההיכר של השבועון שלנו, אבל אפילו אנחנו שרגילים להומור המיוחד והקיצוני שלו לא היינו מוכנים נפשית ליצירה שהיא "החנות שיש בה הכל".

יחד עם המוזיקאי שלום גד, רקם וייל קומדיה מוזיקלית מופלאה ומשונה, לא אחידה ברמתה אך בהחלט אחידה בטרלולה היצירתי המרנין, וכאן 11 זכו להפיק עימם את הדבר הכי מוזר שנראה על מסך טלוויזיה ישראלי מזה המון המון זמן.

ביוטיוב ממתינים כבר שלושה פרקים של הפלא הלא יציב הזה, וזה בדיוק המיני-בינג' שיסגור לכם יפה את הלילה. על פי מספרי הצפיות מסתמן שזו סדרה שמעט אנשים באמת יאהבו – אבל הם יאהבו אותה מאוד מאוד וישבעו בשמה שנים ארוכות כל עוד היא תקדים את זמנה. אולי בעוד 20 שנה יבינו פה את גדולתה.

מה צריך לדעת על "החנות שיש בה הכל"?

אז מה תוכלו לקנות בחנות שיש בה הכל? ???? הצטרפו לפתיחה החגיגית מחר (שני), 21:45 בכאן 11 ובכאן דיגיטל, מיד אחרי #פמתא

Posted by ‎כאן‎ on Saturday, June 5, 2021

בינתיים לא נותר לאנשים המיוחדים שיהנו ממנה אלא להנות ממנה, מעיצוב המסך הנהדר ומההשקעה המטורפת בסטים ובתלבושות שהופכת אותה לאחת הסדרות היפות שנראו כאן. ולכם נותר לגלות אם אתם אנשים מיוחדים.