אירוויזיון 2018: נטע ברזילי טיפסה בחזרה אל המקום השני בהימורים

נטע ברזילי טיפסה למקום השני בטבלאות ההימורים, אחרי הידרדרות מהמקום הראשון לרביעי בעקבות חצי הגמר. את המקום הראשון תופסת קפריסין

נטע ברזילי בחזרה הראשונה בליסבון (צילום: אנדרס פוטינג)
נטע ברזילי בחזרה הראשונה בליסבון (צילום: אנדרס פוטינג)

מהרגע שבו נחשף השיר "Toy" של נטע ברזילי, הוא מיהר לתפוס את הבכורה באתרי ההימורים, ששמו את כל הכסף עליו. אתר Eurovision World, שמרכז את לוחות ההימורים מאתרים שונים, הראה שישראל נמצאת במקום הראשון – ובפער ניכר מהמתחרות. בשבועות שחלפו מאז שמרה ברזילי על המקום הראשון, והפייבוריטים מאחוריה התחלפו. יכול להיות שההייפ הגיע מוקדם מדי וחזק מדי, כי דווקא בדקה ה-90, בבוקר חצי הגמר, ולמחרת החזרה הגנרלית שבה הצביעו השופטים (ששווים מחצית מסך הקולות) – ברזילי איבדה את המקום הראשון בבורסות ההימורים. מאז היא המשיכה לרדת בדירוגי הטבלאות, ובבוקר שאחרי חצי הגמר היא עמדה במקום הרביעי. אבל נכון לבוקר גמר האירוויזיון (שבת, 12.5), אפשר לנשום לרווחה: ברזילי חזרה למקום השני, ואפשר רק לקוות שתשמור עליו.

>> פספסתם את שידור האירוויזיון? הנה כל מה שקרה שם


לפי סוכנויות ההימורים, שההערכות שלהן לרוב קרובות לתוצאה בזמן אמת (כי אצלן, להבדיל מאצל הפרשנים, להערכות יש משמעות כלכלית רצינית), ברזילי צפויה לסיים חזק מאוד בצמרת. כך למשל, אם תרצו להמר דרך סוכנות WILLIAM HILL הבריטית על "Toy", הסוכנות תסכים לשלם לכם 3.75 שקלים על כל שקל שתשקיעו, כלומר מדובר בהימור שסוכנות ההימורים מפחדת להציע לכם הרבה כסף עבורו (כי הסבירות שיתגשם גבוהה). סכום דומה (4) יציעו לכם גם בסוכנות UNIBET המוכרת.

נטע ברזילי בחזרה הראשונה בליסבון (צילום: אנדרס פוטינג)
נטע ברזילי בחזרה הראשונה בליסבון (צילום: אנדרס פוטינג)

עוד כתבות מעניינות:
כפרה עליה: נטע ברזילי העפילה לגמר האירוויזיון
מתלבשי אירוויזיון 2018: מי הפגיז בסטייל ומי פידח?
בוחן פתע: עד כמה אתם מכירים את "Toy"?

את המקום הראשון בטבלאות תופסת כרגע קפריסין, ששירה "Fuego" המבוצע על ידי הזמרת אלני פוריירה הרשים בחזרות הגנרליות, ומשום מקום התייצב מעל נטע. אם תהמרו עליו, סוכנויות ההימורים יציעו לכם 2-2.25 שקלים על כל שקל. עד ליום שני השבוע, מי שהעז להמר על קפריסין קיבל תשעה שקלים על כל שקל. את המקום השלישי והרביעי בבורסות ההימורים תופסות כרגע אירלנד וצרפת, שאם תהמרו עליהן והן יזכו, תקבלו 7-15 שקלים על כל שקל שתשקיעו.

לפחות לפי סוכנויות ההימורים, גם אם לא תנצח, נטע צפויה לסיים במקום גבוה בגמר בשבת – לפחות בחמישייה הראשונה. אנחנו כמובן מפרגנים לה שתצליח יותר ותביא את האירוויזיון לירושלים – אבל הישג נאה היא כנראה תרשום בכל מקרה.