אלוהים, "הישרדות" תטפטף לנו את השטות הזאת בכל פרק מעכשיו

במקום לקבל טסטות על משמעות הווטו שקיבל עידן חביב, זכינו בפרס משלנו: בכל פרק שורד אחר יקבל שיחת טלפון מהבית, ואז יינתן הקיו לאורגיית דמעות. מי מהצופים יהיה השורד האחרון?

כמה זמן עדי הייתה על מיוט? (מתוך "הישרדות")
כמה זמן עדי הייתה על מיוט? (מתוך "הישרדות")
12 ביולי 2020

אחרי ששבט טונדו התגבש סופית עם קוז'י AKA הפטריה של ליטל, וכולנו נרגענו מריקודי השולחן של ג'רבי (אבל לא מהתערבות ההפקה וההדחה המשפילה של דוד דביר), אפשר להתחיל לאמוד את מאזן הכוחות. להרמון של השייח' אסי אין מה לדאוג, מכיוון שיש לו קואליציה מובהקת של שישה אנשים שיקפצו עבורו על רימון (או יטרפו ג'וקים), כך שהמשקל הוא על השלישיה קוג'רביב (והנספח לענייני בדיחות אבא). היה מעניין לראות את אסי וחביב בוחנים אחד את השני בגישת כבדהו וחשדהו, אבל מהניסיון המר של העונה הזו, צעקות הצביעות עומדות להגיע, וגם הפעם הן יהיו חד צדדיות.

אבל חביב וג'רבי הם לא קוז'יקרו שנופל בכל פעם מחדש לפח ונקלע לריב. הם שקטים, ממוקדי מטרה, סבלניים ואף פעם לא מורידים את הרגל מהגז. אם אסי חשב שהוא יכול לנפנף את עידן באותה הקלות שנפנף את שטראוס, הוא מיד קיבל קוקוס לפרצוף שהוכיח אחרת – כי חביב מתכנן להילחם עד השנייה האחרונה שלו במשחק, ואז להילחם עוד קצת. אנחנו מקווים שהוא כבר ניצל את הטיסה לפרי, אבל הפרס האמיתי היה זכות הווטו, שיעזור לחביב להיפטר במועצת השבט הקרובה מאחד מחייליו של אסי.

עידן חביב. לא מוריד את הרגל מהגז (מתוך "הישרדות")
עידן חביב. לא מוריד את הרגל מהגז (מתוך "הישרדות")

אני מניח שהוא ינסה להשתמש בזכות הזו כדי לנהל משא ומתן עם השייח', לא שאפשר לדעת כי במקום לשמוע ממנו או מאסי טסטמוניאל על השלכות הזכייה הזו, קיבלנו עוד פרסומת ארוכה למשקה פירות ממותק. ל"הישרדות" יש חתיכת היסטוריה בעייתית בנושא התוכן השיווקי, אבל העונה הם באמת חצו כל גבול. עבור המפרסמים הם כמובן מהווים כלי קידום אולטימטיבי – צילומים נאים על רקע נוף יפה, שורדים רעבים שיהללו גם עוגיית עבדי שישבה בכיס של זוארץ במשך חודש ודוגמנית בינלאומית שתחייך למצלמה ותשקר בכיף שהיא גדלה על המוצר, גם אם הוא חוט דנטלי. אבל מה איתנו, הצופים המסכנים, שצריכים לשבת ולסבול עוד הפסקות פרסומות בין הפסקות הפרסומות?

אחרי שנרגעתי (עוד פעם) גם מהפרסומת למשקה הזרחני, חזרנו לריאלטי האהוב עלי – האם אילנה אביטל כבר התחרפנה? קודם כל, התשובה נכון להיום היא עדיין לא, היא פשוט באה ככה מלפני. חוץ מזה, בין כל הריבים והקללות של השורדים, אילנה היא כולנו. תקועה בבידוד חברתי, שרה שנסונים צרפתיים אל הים ורק מנסה לשרוד עוד יום. וכמובן, לא לאכול מקקים. היא תקרע גיד בזרוע לפני שהיא תאכל מקק. ישראל, לעומת זאת, כזכור, כידוע, התגורר ברחוב. מה זה כבר מקקים למי שמצליח לבלוע את ליטל בלי בעיה?

ישראל והשרצים (מתוך "הישרדות")
ישראל והשרצים (מתוך "הישרדות")

חוץ מזה, ישראל יודע שהוא היה חוטף מהשייח' אם היה חוזר בלי הטאבלט המוזר עם שיחת הזום המביכה בעולם (כמה זמן ישבה שם גברת בוזגלו בהשתק מול מסך חשוך? למה לא לתת לה לדבר עם אילנה כדי שהיא לא תצייר פרצוף על קוקוס?). האיחוד של הבוזגלוס היה סתמי כמו רוב הפרקים של מסרים מהמשפחה. באמת מה שהיה חסר לי בטלויזיה זה לראות גבר בוגר מנשק טאבלט מלא בחול. הבעיה היא שהעונה, בהתאם למותג, גם החרא הזה נמתח כמו דוד דביר.

אסי והטאבלט (מתוך "הישרדות")
אסי והטאבלט (מתוך "הישרדות")

פרקי הדמעות האלה, חומר נהדר לפרומו וזבל עופות לפרק עצמו, הם הפילר של כל ריאליטי, והפעם הם הולכים לטפטף לנו את הקשקוש הזה באותו הקצב שבו השפיות של אילנה חומקת – לאט, לאט, לאט. מישהו באמת רוצה לסבול את אורגיית הדמעות הזו בכל שבוע? פשוט תנו כבר לג'רבי את הפרס כדי שנראה שיש לה רגשות וסיימו עם זה. אלוהים אדירים, אני כבר מעדיף את תנאי הבידוד של אילנה על פני צפייה בליטל צווחת בדמעות מול הילדים שלה. מעניין אם גם עליהם, מכורח ההרגל, היא תצעק שהם צבועים.