"הישרדות" פרק 58: הקרב הסודי עומד לעלות שלב

בני המטופש שוב התהפך, אבל הסיפור האמיתי הוא שני הזוגות המתהווים: ירדן וישראל מול אסי ועידן. לצערם של כולם, הרבה תלוי בישראל

אפשר כבר לראות את הפרומו הבא (מתוך "הישרדות")
אפשר כבר לראות את הפרומו הבא (מתוך "הישרדות")
3 בספטמבר 2020

איזה בני זה, יא אללה. ראיתם? לילה אחד בבקתה הוא כבר מתהפך כמו אממ.. נו, איך קוראים לבשר הזה שמתהפך הרבה? לא זוכר, זה בטח יחזור אלי בפעם המיליון שמישהו על האי ישתמש בדימוי החבוט הזה. בכל מקרה, קשה לי לכעוס על בני שהתהפך שוב על עידן וירדן, זה צפוי כמו בוא הגאות. הרי כבר ראינו איך בני קל לשכנוע, איך כל משב רוח שמבדר את שערו ומחמיא לו טיפה גורם לו לשנות כיוון. כרגיל, בני יוצא בהצהרות גדולות ועושה מעט מאוד. אני ממש בטוח שאחרי לילה עם קוז'י בווילת המושבעים הרוח שוב תמשוך לעבר עידן (כי בואו, עם כל אהבתו של בני לג'רבי, רק החיבוק של עידן מרגיע אותו בלילה).

בכל הנוגע לטענות של בני היקר לעידן וירדן, זו אולי הבדיחה הראשונה של בני העונה שאשכרה הצחיקה אותי. האגו השברירי שלו לא נותן לו להודות שהוא רכב עליהם ישר לגמר ושאם היה נשאר בברית של אסי הוא היה משומש ונזרק כמו מטלית לחה או דוגמנית בינלאומית. למרות שיש שורדים שלא מפסיקים להאשים את עידן וירדן בצביעות, הם התגלו ככנים איתו לכל אורך הדרך, לרגע לא התהפכו עליו ואפילו נתנו לו הודעה מראש על ההדחה. נכון, זה לא קרה רק בגלל שהם אוהבים אותו, אלא גם בגלל שלא ראו בו סיכון עד הגמר, אבל אם זו צביעות, אני מאחל לו עוד הרבה חברים צבועים שכאלה ולא ישראל אחד.

אוי בני, כבד אווז מטופש שכמותך (מתוך "הישרדות")
אוי בני, כבד אווז מטופש שכמותך (מתוך "הישרדות")

בסך הכל, בני באמת הפתיע והצליח לעשות את מה שהרבה שוכחים במשחק – לשרוד. עם כל הכבוד לכוח וליכולת להיתלות על בול עץ עד שהידיים שלך נראות כאילו רבו עם פומפיה, שורדים אמיתיים הם סתגלנים שיודעים לסחוט את המיץ של הקקטוס כדי לא להתייבש מצמא, ובני הוא שורד מהסוג הזה. את החולשות הגדולות ביותר שלו – חוסר היציבות, הכפתורים שקל ללחוץ עליהם והלוזריות המקסימה – הוא הפך ליתרונות. סורי ישראל, אבל קלף הג'וקר האמיתי היה בכלל בני שעבר מיד ליד ושינה את המשחק יותר מפעם אחת.

עכשיו כשהג'וקר נזרק מהמשחק, נשארנו עם תמונה ברורה בהרבה וחמישיית גמר שהיה אפשר לנחש פחות או יותר מהפרק השלישי. מכל השורדים הנותרים, די ברור כבר שאלינה תגיע לגמר, וזו לא מחמאה. גם היא מבינה כבר שאין לה סיכוי ממשי למיליון, ואפילו שיחקה על הקלף הזה כדי לנצח את הג'וקר של בני, כך שכרגע היא תשים את משקלה לטובת חבריה.

ישראל חזר למשחק, והרבה יהיה תלוי בו (מתוך "הישרדות")
ישראל חזר למשחק, והרבה יהיה תלוי בו (מתוך "הישרדות")

בכל הנוגע לרביעיה הסופית, דווקא כאן מתגבשים לנו שני קווים מקבילים מפתיעים שעוד יפגשו והרבה: עידן ואסי מול ירדן וישראל. אני יודע, אילו מילים מוזרות כתבתי עכשיו! האיחוד הסודי בין עידן לאסי כבר הביא תוצאות מסוימות, אבל את הפנייה של ג'רבי לישראל היה כיף לראות. אני חושב שזה המהלך האסטרטגי הראשון של ג'רבי שאני סקרן לראות אם מצליח, מכיוון שהיא סוף סוף מתחילה לדאוג לתחת של עצמה. נכון, זה כדי להעיף את אסי ולא את עידן, אבל לראות את ג'רבי סוף סוף מלחששת בצללים הרגיש קצת כמו לראות את בני מנצח במשימה: נדיר ומשמח.

אם כך, הרבה תלוי בישראל. בתכלס, עדיף לעידן להגיע איתו ועם אסי לגמר, שיפצלו את הקולות ביניהם. אבל נראה ששניהם מבינים שהם היריבים הכי גדולים האחד של השני, ולכן הסיכוי הכי טוב של עידן הוא לקחת אחד מהם לגמר עם אלינה. לא משנה מי יעוף השבוע, אפשר לצפות כבר לפרומו הדרמטי שיכריז "ג'רבי נגד עידן". הקרב הסודי הזה מתנהל כבר כמה פרקים, וגם בפרקים הקרובים נראה קצת ממנו בדמות הניסיון לשכנע כל אחד להדיח מישהו אחר: ירדן תצדד בישראל, עידן ינסה להגן על אסי (אם כי לא בטוח שבכזו נחישות). הרבה תלוי במשימת החסינות – לא רק במי שיזכה, אלא גם במי שיפסיד ראשון ויקבל קול בכד. דבר אחד בטוח: בריתות זה מיושן, המשחק החדש הוא ספירת מושבעים תחרותית.