הכולי עלמא נסגר בסוף השבוע בידי המשטרה

אחרי הברקפסט, האלפאבית והג'ימי הו קיבל גם הכולי עלמא צו סגירה זמני בעקבות טענות של המשטרה על תפוסת יתר. היום (א) יתקיים שימוע

כולי עלמא
כולי עלמא
6 באוקטובר 2019

בשישי האחרון בשעה 2 בלילה מועדון הכולי עלמא נסגר על ידי משטרת ישראל עקב צפיפות יתר והכנסת מספר אנשים גבוה מהמותר. פשיטות וסגירות מהסוג הזה אינן זרות לחיי הלילה בתל אביב: במהלך החודשים האחרונים נסגרו בעיר שורה של מועדונים בעקבות טענות של המשטרה על תפוסת יתר או חשדות לסחר בסמים.

"כל הכבוד למשטרת ישראל שמטפלת בפשיעה החמורה, וסוגרת אותי באמצע הסט בכולי עלמא ביום שישי ב-2 בלילה. מאוד חשוב, עכשיו אני מרגיש מוגן", כך כתב בציניות בפוסט בפייסבוק הדי.ג'יי מושיק בן זוהר שתקלט בזמן שהמשטרה הגיעה. "מאחל לכל מי שגרם לזה לקרות שהפרנסה שלו תפגע כמו שהפרנסה של אנשי הלילה ממשיכה להיפגע על בסיס קבוע", הוסיף.

"מהעמדה זה היה נראה כאילו המועדון מתרוקן בקצב מהיר והזוי בשיא הערב", משחזר בן זוהר את רגע סגירת המקום. "אחר כך הסבירו לי שהמשטרה הגיעה ושלחה אנשים החוצה. הכל קרה בשקט, לא ראיתי שחיפשו משהו או עצרו מישהו".

כולי עלמא. צילום: בן פלחוב
כולי עלמא. צילום: בן פלחוב

הרשת התל אביבית כמובן גועשת ואצבע מאשימה הופנתה פעם נוספת כלפי עיריית תל אביב בטענה כי היא משתמשת בחיי הלילה כעלה תאנה יח"צני בלבד, ולא מגישה עזרה כשצריך. בעבר, כשפנינו אל נציגי העירייה הם טענו כי העירייה כפופה לחוקי המדינה ולכן אינה יכולה לסייע למועדונים במקרים אלו.

נכון לכתיבת שורות אלה אנשי הכולי עלמא נמנעים מתגובה לתקשורת בטענה שאין מה לחדש.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בביקורת שנערכה במועדון 'כולי עלמא' בלילה שבין שישי לשבת נמצאו מעל 170 אנשים מהמותר. היום (ראשון) אמור להתקיים שימוע לבעלי המועדון".