הכינו את הצ'ופסטיק: מסעדת דים סאם חדשה נפתחה בבן יהודה

אופרת סבון סיני: המנהל של פוראמה הוותיקה פרש ופתח מסעדת דים סאם חדשה מעבר לכביש. בן יהודה כמרקחה

הונג קונג דים סאם. צילום: אנטולי מיכאלו
הונג קונג דים סאם. צילום: אנטולי מיכאלו
16 במאי 2016

הרנסנס של הקולינריה הסינית במתחם שבין בוגרשוב לאלנבי מביא למלחמת כופתאות משמחת. פורשי פוראמה – ווילי טאנג, שניהל עד לפני חודשים אחדים את מסעדת הכופתאות פוראמה, וקודם לכן היה במשך שבע עשרה שנים הבעלים של מסעדת גן היסמין; ושף הו מהונג קונג – פתחו יחד את מזללת הכופתאות הונג קונג דים סאם.

צילומי המנות מככבים מעל דלפק השירות, לטובת מי שהשמות הסיניים מצליחים לבלבל אותו. בצילומים: קרפים דקיקים וחלקלקים מדפי אורז מאודים וממולאים שרימפס עם בקר טחון / בשר לבן טחון, או במילוי צמחוני של ירקות ופטריות צ'אנג פאן; כיסוני וון טון בגרסה צמחונית או עם בשר לבן שהם חובה לכל מרק וארוחה סינית; לחמניות שאו לונג באו עם בשר לבן; פלטת דים סאם עם כל סוגי המאודים: עוף, חזיר, בקר, שרימפס וצמחוני שיתאימו בדיוק לכל מי שלא יודע לבחור (28־35 ש"ח למנה עיקרית). חובבי המטוגנים ימצאו כאן בצקים ממולאים עוף, בקר או לבן (28 ש"ח למנת דים סאם, 35 ש"ח למרק עם אטריות).

הונג קונג דים סאם הוא בית אוכל צנוע. ספסלי עץ, כיסאות פורמייקה שהרגע יצאו מהאריזה וציורי קיר באדום נותנים תחושה נעימה ופונקציונלית, והחצר הצמודה משדרגת את החוויה והיא נכס של ממש.

הונג קונג דים סאם