הכירו את Bisi – ליין המסיבות הביסקסואלי החדש בעיר

ליין מסיבות חדש שיתקיים פעם בחודש מבקש להרים את הביסקסואלים על הרגליים. נעמי סרוסי, ממארגנות הליין: "רצינו ליצור מרחב ביסקסואלי בטוח ומצד שני סקסי"

Why not both? דיומי: רן אלטמירנו
Why not both? דיומי: רן אלטמירנו
5 באפריל 2016

הקהילה הביסקסואלית, או כמו ששאר הקהילה הגאה קוראת להם "מי?" תופסת תאוצה ויוצאת עם ליין מסיבות שני. שנתיים אחרי לידתו של ליין ה-Gum, יפתח השבוע ליין ה-Bisi שיתמקם במועדון המיני קלאב. ה-Bisi יתקיים פעם בחודש, בשבועיים הפרש מה-Gum, כך שפעם שבשבועיים יהיה לביסקסואלים איפה להרים.

"רצינו ליצור מרחב ביסקסואלי שהוא מצד אחד בטוח ומצד שני סקסי", מספרת נעמי סרוסי, אחת מארבע חברות שמרימות את הליין. "בשנתיים האחרונות הקהילה בארץ גדלה, ומגיע לה מקומות משלה. מעבר לזה, אנחנו רוצים להנגיש את הקהילה הביסקסואלית לשאר הקהילה הגאה ולגם לסטרייטים".

למרות שהקהילה הביסקסואלית הוציאה כמה מהמוזיקאים הכי פופולרים בעשורים האחרונים, בהם דיוויד בואי, פרדי מרקורי וליידי גאגא, רובם נתפשים כסמלים הומוסקסואלים ומשאירים את הקהילה הביסקסואלית ללא המנונים ובלי קו מוזיקלי ברור. כרגע עוד לא ברור מה יהיה הקו המוזיקלי של Bisi, אבל סרוסי כבר חושבת על מסיבות מאש-אפים, כי כמו במגדרים – גם בז'אנרים מוזיקליים הם מסרבים להתחייב לאחד בלבד.

דיבור נגוע: חמישה דברים שאסור להגיד לביסקסואלים

"מה אתה מעדיף אבל, גברים או נשים?"

(לא אותך)

"שמעתי שכל הנשים ביסקסואליות בעצם"

(שמעתי שכל הצבעים הם חום)

"מי הגבר ומי האישה בקשר שלכם?"

(כן)

"תמיד רציתי לעשות שלישיה"

(השלישיה היחידה שתעשה היא עם יד ימין ושמאל)

"נשים ביסקסואליות זאת הפנטזיה שלי"

(הפנטזיה שלנו היא שתסתום)

8.4, 23:00, מיני קלאב, נחלת בנימין 43. כניסה: 10 שקלים שיזכו אתכם בצ'ייסר לבחירתכם