הכי טובים שיש: לילה

הבר האידיאלי לדייט ראשון, ההופעה המעיפה והמועדון הכי טוב, אחרי הבלוק. מדי שנה אנחנו יושבים להתווכח ולבחור את היהלום שבכתר, הדובדבן שבקצפת, הזית שבמרטיני, הנו, הבנתם. הכי טובים שיש - מודל 2016

מעורר סקרנות. הבסקולה. צילום: ליאור קטר
מעורר סקרנות. הבסקולה. צילום: ליאור קטר

הבר הכי חתיך

ספוטניק

אנחנו תמיד בעד מקומות בילוי שיש להם חצר, ובספוטניק היא רחבת ידיים ומעוצבת בהתאם למוטיב הקוסמונאוטי. בפנים מתגלה חלל מעניין ומוזר, שמצליח להיראות אחיד ונקי למרות ריבוי הפרטים. הוויטראז'ים הצבעוניים והמתכת הסטים־פאנקית הם גולת הכותרת, אבל שימו לב גם לחיות הקטנות בלבוש אסטרונאוטים על הקירות.
← אלנבי 122 תל אביב, 6426535־052

[tmwdfpad]

המועדון הכי טוב שאיננו הבלוק

ברקפסט קלאב

לא יעזרו כל פשיטות המשטרה בעולם. סוס העבודה הוותיק בקצה שדרות רוטשילד הוא עדיין הימור בטוח למדי ללילות חמישי־שישי. מבחינת בוקינג הוא אמנם ראה ימים מעניינים יותר ובחודשים האחרונים הבוטלג מתחיל לנשוף בעורפו, אבל הוא עולה על המתחרה בכל הפרמטרים הקשורים בחלל ובסאונד. מעניין גם יהיה לראות מה יעשו בחדר החדש שנפתח לאחרונה בקצה המדרגות המטונפות ליד השירותים, שעד כה הובילו לכוך חשוך שראה
והסניף דבר או שניים.
← שד' רוטשילד 6 תל אביב, 5100101־03

חלל ההופעות הכי מסקרן 

בסקולה

בעוד הצימר עדיין שולט בגזרת "אין עליי שקל" – שחקן חדש ומרענן נכנס לאחרונה לזירת
האולמות הבינוניים־גדולים המצומצמת, שכוללת את בארבי מלמעלה ואת האזור מלמטה. בבקרים בסקולה הוא בית ספר לקרקס, ואולי זה מה שמעניק לו את הווייב המשוחרר והגרובי (בינתיים רק להקה אחת, הקאט אאוט קלאב, החליטה לשלב את אמני הקרקס בהופעה, ואפשר
לקוות שהדבר יהפוך לטרנד). המיקום נוח להגעה ברגל מרחוב הרכבת, ועכשיו חסר רק הבוקינג המדויק שיביא אותנו לשם ערב אחר ערב ושבוע אחר שבוע.
← הרכבת 72 תל אביב, 5416529־077

ההופעה הכי מעיפה

רד אקסס וחבורת אחוזת בית

רד אקסס (ניב ארזי ודורי סדובניק), בגרסת הרוקנ'רול השיתופי אחוזת בית, הם הדבר הכי מסעיר שקורה לאחרונה על במות העיר. משהו בחיבור בין האלקטרוניקה הנהדרת של הצמד עם כוחות רוק ואלטרנטיב מקומיים כגון המסך הלבן, הילה רוח, איילון קורח מהמפשעות, רייסקינדר ועוד, מוכיח את עצמו כעוצמתי, כאוטי ויותר מכל – כיפי. זוהי הופעה חיה יותר מרוב מה שהתרגלנו אליו כאן. לא צריך להכיר את השירים, לא לדעת את המילים – רק לבוא לעשות חיים.

הבר עם המוזיקה הכי איכותית

לוציפר

היכולת לקלוע לטעמו המוזיקלי של אחוז מקסימלי של הלקוחות, הווליום הנכון, הלקוחות שמניעים בראשם לפי הקצב בלי משים, האיזון המדויק בין קלאסיקות לאזוטריה, ההבחנה בין קלאסיקות ובין קלישאות, הכישרון לגרום ללקוח להזמין עוד דרינק אף שהוא כבר גמור, מספר האוזניים שנזקפות לזיהוי הקטע החדש שבדיוק מתנגן, מספר הטלפונים שנשלפים לצורכי שאזאם, התחושה שהדי.ג'יי (גם אם הוא מתחלף מדי ערב) מכיר אותך, ההרגשה שפתאום גם לך מתחשק לנגן פה מדי פעם, ההבנה שאולי זה לא יקרה וגם זה ממש בסדר.
← אלנבי 97 תל אביב, 6851666־03

הבר הכי אסקפיסטי

לייבררי בר במלון נורמן

לא צריך להצטייד בחליפה או בעקבים גבוהים בשביל חוויית ההתנתקות הקסומה של בר הספרייה בלובי של מלון נורמן. המקום נקי, נעים ומעוצב, הקהל נאה ומורכב ברובו מתיירים שגורמים לעברית להישמע כמו שפה זרה ומפתיעה. לא קשה כל כך לדמיין סיטואציה שבה תואמת אנה קרנינה תתפרץ לפתע אל החלל בשמלת קטיפה שחורה ותנפנף לעברך במניפה מעודנת. עד שזה יקרה, הזמינו לכם קוקטייל מנהטן קלאסי ושפשפו את המבטא הזר.
← נחמני 25 תל אביב, 5435555־03

הבר הכי אידיאלי לדייט ראשון

נילוס

כל תל אביבי יודע שבשביל ליצור רושם חיובי על הצד השני כדאי להצטייד קודם כל בפאסון מעודכן – כלומר, אף פעם לא להיתפס לא מוכן. נילוס, המקום החדש שחלש על חורבות קפה מוגרבי באלנבי, כאילו הוקם במיוחד עבור דייטולוגים. העיצוב מתוחכם, התאורה מחרמנת, הפסקול מדויק והווילונות מסוככים על מה שקורה בפנים. אז תזכיר לי מה אתה עושה בחיים?
← אלנבי 33 תל אביב, 6444627־03