בילינו לילה שלם עם די.ג'יי ההיפ הופ והמורה לתקלוט ג'וסי סאפ

את די.ג'יי ג'וסי סאפ מזהים מרחוק עם נעלי נייקי צבעוניות זוהרות. היא חולמת על הפקה וקובעת שתרבות ההיפ הופ, גם בארץ, היא גברית. אפילו שהיא לא בן אדם של קרחנות עד השעות הקטנות, בילינו איתה עד 1:00 בלילה. חזרנו מועצמים

ג'וסי סאפ (צילום: תמיר דוידוב)
ג'וסי סאפ (צילום: תמיר דוידוב)
24 בינואר 2019

 

22:30

כל החיים של ספיר בר (ג'וסי סאפ, 25) סובבים סביב מוזיקה: אם היא לא מתקלטת, היא מלמדת אחרים לתקלט. אם היא לא מלמדת, היא מחפשת מוזיקה חדשה. אם היא לא מחפשת מוזיקה חדשה, כנראה היא מתקלטת איפשהו. "בעבר כשהיו שואלים אותי אם אני מלמדת הייתי ממהרת לסרב. עד שיום אחד חשבתי לעצמי: 'היי, אולי כדאי לנסות את זה'. אנחנו עדיין חיות בתקופה שבה לא טריוויאלי שאישה מלמדת לתקלט. כשמגיעות אליי תלמידות זה מרגש אותי ונכנס לי ללב. אם תצאי מתל אביב ומתוך הבועה הליברלית שאנחנו חיות בה, תמצאי אנשים שעדיין מופתעים מהעובדה שנשים יודעות לתקלט".

עוד כתבות מעניינות:
עמוד הפייסבוק שיזקק לכם את חוויית הקלאבינג בעיר
המנות הטבעוניות הכי טובות בתל אביב
האם הקריירה של דודו פארוק הולכת להתרסק?

23:00

את ג'וסי מזהים מרחוק. נעלי נייק צבעונית זוהרות למרחקים, שיער בלונדיני מוקפד ומעיל גדול מעוטר בפרווה. רק דקות אחדות עוברות מרגע שהיא מגיעה לדרמה, שם היא עומדת לתקלט, וכבר היא נשאלת לפחות שלוש פעמים אם היא מתקלטת היום. זה לא מפתיע. שמה של ג'וסי הולך לפניה ובכל תקלוט תוכלו לחזות במעגל של עוקבים קבועים, מעין טבעת שומרי ראש: חלקם חברים מסצנת ההיפ הופ התל אביבים ואחרים מעריצים שבאים לכל תקלוט.

(צילום: תמיר דוידוב)
(צילום: תמיר דוידוב)

24:00

היא לא בן אדם של קרחנות עד השעות הקטנות של הלילה. "אני חייבת שיהיה לי סגנון חיים שייתן לי כוח להיות הדמות של הלילה, להיות ג'וסי. יש משהו בהיפ הופ שהוא נגיש מאוד ולא מחייב, בהיפ הופ את יכולה לשתות את הדרינק שלך בצ'יל ואת יכולה לרקוד בטירוף. הפיק של הערב הוא לרוב בשעה מוקדמת יחסית לקלאבים בעיר. אני מתחברת לזה. אני אוהבת את הנטפליקס שלי ואני אוהבת לקום בבוקר ולהתאמן". היא אינה רק דמות של חיי לילה. באמתחתה ליינים רצים בדרמה וברדיו EPGB לצד שיתופי פעולה כדי.ג'אית של אדידס, פוטלוקר וחברת הקוסמטיקה מילוקה.

1:00

הפקה היא השלב הבא מבחינתה. "זה לא סוד שתרבות ההיפ הופ, גם בארץ, היא גברית. אבל נשים תמיד היו בהיפ הופ, פשוט לא בפרונט. הן היו בקהל, הן עלו לערבי פריסטייל בשושו, הן נתנו תמיכה, אבל הן לא היו עושות את זה פרופר. קשה לבוא ולהגיד 'היי לכל הגברים שכאן, אני באה ותנו לי כבוד'. אז יסתכלו עלינו מוזר למשך כמה זמן, יעקמו את המבט או יבקרו אותנו כי 'היפ הופ זה לגברים'. ברגע שאחת נכנסת ומתחילה לעשות מוזיקה, עוד אחת מוציאה אלבום ואחרת עושה ביטים – זה פותח לעוד נשים. לא ייתנו לנו שום דבר, צריך לבוא ולקחת".

שיר שתמיד מרים: Baby Got Back של Sir Mix A Lot

מקום אידיאלי לרקוד בו: רדיו EPGB

זוג נעליים אהוב: אייר מקס 2 לייט מסניקרבוקס

מאנצ' מועדף: טוסט באבולעפיה או בורקס עמיקם

טיפ לדי.ג'יי המתחיל: לקחת ברצינות את המקצוע וללמוד לתקלט בצורה מקצועית