כך נראה הלילה של עידו מורלי, די.ג'יי ושותף במונדו 2000

עידו מורלי, די.ג'יי ושותף במונדו 2000. נועה בונה בילתה איתו עד השעות הקטנות וחזרה גם עם טיפ ממנו לדי.ג'יי המתחיל: אל תתייאשו מתקופות קשות

עידו מורלי (צילום: תמיר דוידוב)
עידו מורלי (צילום: תמיר דוידוב)
7 במרץ 2019

23:00 – עידו מורלי (23) רגיל להיות הכי צעיר בחדר, אך אל תיתנו לפרצוף הנערי והחיוך התמים להטעות אתכם. בארבע השנים האחרונות מורלי הוא אחד הדי.ג'ייז העסוקים בעיר: תקלוטים בקלאבים, רזידנטיות בבית מעריב, גיחות לחו"ל, הליין הנודד הוט קוטור, שותפות בבר מונדו 2000, בעלות ליין באשדוד והרשימה עוד ארוכה. "אני פשוט אוהב כל חלק בלילה, מה אני אעשה". הוא יושב במונדו על הבר, שם לרוב מתחיל את הערב שלו, שותה סטלה ובעיקר מבסוט. "בשניה שנכנסתי לכאן ידעתי שאני רוצה להיות חלק מהדבר הזה, מעין אסימון שנפל לי. אנשים אמרו לי 'מה אתה עכשיו נכנס לשותפות? אתה בשיא שלך כדי.ג'יי', אבל ידעתי שאני רוצה לאתגר את עצמי באותו אספקט בלילה, זה מעניין אותי בטירוף, זה המקצוע שלי".

עוד כתבות ממדור "לילה עם":
בילינו לילה עם הצלם של הברקפסט
מיכאל קורדובה לקח אותנו לצד האפל של תל אביב 
אחת מבעלות הברים היחידות בסצנת המינסטריים מדברת

24:00 – את דריסת הרגל הראשונה שלו בחיי הלילה עשה בגיל 18. אחרי שצפה בתקלוט משנה חיים של ג'ניפר קרדיני בבלוק החליט להפסיק קריירה מבטיחה ככדורגלן ולהיות די.ג'יי. "הייתי מוקסם", הוא נזכר. הגיג הראשון שלו היה בגודה בר באשדוד, שאיתו הוא בקשר עד היום ומביא די.ג'ייז רבים מתל אביב לליין שלו בימי שלישי: בנג'י, אוריה קלפטר, אגוזי ואחרים הגיעו לבר האינטימי בעיר הדרומית. כל די.ג'יי שהוא מביא לעיר מקבל אירוח כאילו הגיע לחו"ל. "אני נותן להם את האשדודיאן אקספיריאנס", הוא צוחק. כשהוא מדבר על אשדוד הוא מחייך. "זה לגמרי הבית שלי, ויש שם אחלה קהל. אם הייתי במקום של לפתוח מקום מאפס בלי לחשוב – אשדוד היא לגמרי אופציה, זה גם יותר כלכלי מתל אביב".

עידו מורלי (צילום: תמיר דוידוב)
עידו מורלי (צילום: תמיר דוידוב)

2:00 – כנער הוא נכנס עם תעודת הזהות של אחיו לבוטלג כדי לראות את רד אקסס שהיו אז רזידנטים שם. "בשלב מסוים התחבבתי על הבעלים, סיפרתי לו שאני מתקלט והוזמנתי לתקלט בחדר הקטן של הבוטלג ביום ההולדת. באתי הכי מוכן שיש להראות מה אני שווה". התכונה החשובה ביותר לדי ג'יי, הוא אומר, היא יחסי אנוש. "מעבר למוזיקה, מעבר לתוכן שאתה מביא, אתה חייב להיות בן אדם שנעים להיות בחברתו. רד אקסס אמרו לי פעם משהו שהולך איתי עד היום – 'הכי חשוב זה מי אתה'. אני רואה את הדי.ג'ייז שאנחנו מארחים מחו"ל והתכונה המשותפת לכולם היא יחסי אנוש מעולים. אתה חייב אינטליגנציה רגשית לא רק כדי להבין את הקהל אלא גם לתקשר עם המארחים שלך – אם זה בארץ, מול בעלי הברים או הבוקרים, או בחו"ל – כשאתה בטריטוריה לא מוכרת".

View this post on Instagram

!

A post shared by Ido Morali (@idomorali) on

3:00 – מכאן הוא ימשיך ימשיך לאחד הקלאבים: ברקפסט, אלפא, בית מעריב או אולי הבלוק. מה שיזרום. הוא עוקב אחר המוזיקה, אחר תקלוטים מעניינים, לא מחפש הייפ. אחת הסיבות שהוא אוהב את המונדו היא הקז'ואליות הדרום תל אביבית שהוא מציע. "אתה מקבל כאן יציאה פרופר, מוזיקה, האנג אבל מבלי לוותר על תרבות הקלאבינג. הוא משתלב בצורה לא רגילה בתוך ערב סטנדרטי בתל אביב".

תקלוט זכור במיוחד: מידברן. קהל מדהים ואנרגיות מטורפות
קלאב מועדף: ברקפסט, אלפאבית, בית מעריב והבלוק
דרינק שבא בטוב: בירה
טיפ לדי.ג'יי המתחיל: אל תתייאשו מתקופות קשות. בסוף הכל מתאזן

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ido Morali (@idomorali) on