ישר ללב: הלביבות הכי טובות ומנחמות בעיר

הסופגניות של חנוכה הולכות ומיטרללות, אבל אסור לזנוח את האחות השניה, הביתית והמנחמת לבית השמן העמוק. הנה כמה לביבות שיכיחו מכם את תוגת החורף

לביבה של דליקטסן. צילום: עידית בן אוליאל
לביבה של דליקטסן. צילום: עידית בן אוליאל
2 בדצמבר 2018

הסופגניות הולכות ומושכות אליהן את אור הזרקורים, עד שכמעט שכחנו מההיי לייט המטוגן השני של חנוכה. הלביבה הצנועה שאולי מפסידה במבחן הלוק, בהחלט לא נופלת מאחותה במבחן הטעימה, ואנחנו כאן כדי להחזיר את הזרקור ללביבות המצטיינות מכולן. קבלו את המפגשים הכי רותחים בין שמן עמוק לתפוחי אדמה מגוררים.

עוד כתבות שיעניינו אותך:
הפרנץ' טוסטים הכי טובים בתל אביב
אירועי האוכל השווים לחנוכה 2018
הסופגניות הכי טובות בעיר ומחוץ לה

סוליקה

השף אבי ביטון יציע בסוליקה המעדנייה מגוון של לביבות שמתאימות לכל סוגי הסועדים. זה נפתח בלביבות תפוחי אדמה קלאסיות (8 ₪), ממשיך עם לביבות עוף ועשבי תיבול (11 ₪) מקוריות במיוחד, מזנק אל לביבות פרסה בולגרית (12 ₪) שהיינו אוכלים כל יום בשנה, מגוון עם לביבות ירקות שורש ללא גלוטן (9 ₪), או לביבות סלמון כרישה ובצלים ירוקים (16 ₪), וסוגר את הקולקציה בנוק אאוט עם לביבות בטטה מתקתקות, מהסוג שאתם כל הזמן בוכים שנעלמו לכם עם אורנה ואלה, (9 ₪). טושה. הלביבות יגיעו למעדנייה יום לפני חנוכה, ויפציעו מידי יום עד סוף החג.

סוליקה, איינשטיין 7, תל אביב, 03-9595525

סנדר

בסנדר עורכים מידי שנה את הוודסטוק של השטייטל הלו הוא הפסטילטקעס. נותנות בראש: לטקעס תפוח אדמה ובצל, לטקעס בטטה, לטקס תפוח אדמה וגזר ולטקעס קישואים. (20 ₪ לשלוש יחידות). רוקנרול.

לעטקס של סנדר. צילום: גיא הכט
לעטקס של סנדר. צילום: גיא הכט

סנדר, לוינסקי 54, תל אביב, 03-5371872.

דלי דיטה

דיטה בורנשטיין תלבב לקראת החג לטקעס קלאסיות של תפוחי אדמה, ולביבות תפוחי אדמה עם זוקיני, ובחג עצמו תפנק בלטקעס תפוחי אדמה עם תפוחי עץ. (5 ש"ח ללביבה). תזמינו מראש, קחו מפית לנגב את הידיים, ואל תתביישו להודות שהתגעגעתם.

דלי דיטה, מקווה ישראל 2, תל אביב, 054-7434008

דליקטסן

דליקטסן מבינים שאתם חייבים את החג מתוקתק, ולכן הרכיבו עבורכם מארזים של לביבות: תפוחי אדמה, מנגולד או זוקיני (38 ₪ ל- 6 יחידות). אם זה לא מספיק עילאי ומתנשא בשביל האורחים שלכם תפגיזו אותם ברושטי תפוח אדמה ובטטה טבעוני וללא גלוטן (32 ₪).

לביבה של דליקטסן. צילום: עידית בן אוליאל
לביבה של דליקטסן. צילום: עידית בן אוליאל

דליקטסן, יהודה הלוי 79, תל אביב, 03-9681010

מסעדת קיטון

במסעדת קיטון צברו ותק של 72 שנה בליבוב לביבות חנוכה. אין פה גימיקים, קולקציות או מבחר. מטגנים כאן לטקעס, לטקעס ולטקעס קלאסיות מתפוחי אדמה. תוכלו להתנפל שבוע לפני החג ועד תומו. (6 ₪ ליחידה ו-20 ₪ לצלחת במסעדה מלווה שמנת חמוצה) פולנים לא אמורים לזרות על העניין הזה סוכר?

לביבות תפוחי אדמה, מסעדת קיטון. צילום: מירי ביטון
לביבות תפוחי אדמה, מסעדת קיטון. צילום: מירי ביטון

מסעדת קיטון, דיזינגוף ,145 תל אביב, 03-5233679ת030