המלצה אחת בלילה: לרקוד עירומים עם דימה XR בכולי עלמא

אין מסיבות בשלישי? תחשבו שוב: ההיפ הופ הזועם של דימה XR מגיע לחגוג את "רייג' אגינסט דה מלשין", האי.פי שהעולם כל כך לא רצה שתשמעו שהוא הגיב עליו במגיפה גלובלית. אז דווקא תשמעו

דימה XR בקליפ "דמעות של פקחים" (צילום מסך: יוטיוב)
דימה XR בקליפ "דמעות של פקחים" (צילום מסך: יוטיוב)
22 ביוני 2021

העיר קצת מתה בלילות שלישי, זה נכון, זה עצוב, אבל הלילה יש לזה תרופה טובה: עמוק במעבי הכולי עלמא יעלה ויופיע דימה XR עם מופע סגירת הטור של "רייג' אגינסט דה מלשין" ושם תוכלו להתחרע כאילו הסופ"ש כבר כאן ולצעוק "אין לי כלום – רוקד בדירה עירום". אבל אתם לא תהיו בדירה. אתם תהיו בכולי עלמא. תתלבשו.

דימה XR הוא מחלוצי ההיפ-הופ הישראלי-רוסי בישראל, ומזה כמה שנים שהוא נותן בראש עם ביטים קשוחים ופלואו עצבני שמורכב מטקסטים אינטליגנטים וזועמים נגד גזענות ואפליה ומסרים חברתיים בלתי מתפשרים באופן כללי. הוא עולה להופיע ב-22:30 אז אם תצאו עכשיו בדיוק תספיקו.

המופע חוגג את ה-EP שהוציא XR רגע לפני הקורונה, וכפי שכתב הוא עצמו בפייסבוק "הביא עמו שלל מכות קשות – קורונה, מעצרי שווא, פילוג בעם, שנאת חינם ואכזבות. נדמה שהעולם לא יכל לעמוד ביצירה ועשה כל שביכולתו למנוע ממנה לעלות על הבמות".

הלילה זה בכל זאת קורה, ועם כל הזעף הזה מגיעה גם איכשהו שמחת חיים פרועה שאמורה לבוא לידי ביטוי הלילה בהופעה ולייצר פוטנציאלית מסיבת אמצע שבוע שעשויה למחוק לכם את יום רביעי ולהגליץ' אתכם ישר לחמישי, וזה הרי מה שכולנו רוצות בסתר ליבנו. פרטים באיוונט, למה איפה חשבתם שיהיו פרטים.