מה עושים היום? המלצות המערכת. יום א' (12.7)

הופעת רוק-שטות מוקפדת, סיפור על תשוקה של נמלה לקוסקוס ודיבורים על פורנו: התפנה לכם זמן אבל אתם לא יודעים איך למלא אותו? בשביל זה אנחנו כאן. כל הדברים שכדאי לעשות היום בתל אביב

Eagles of Death Metal. צילום: Gettyimages
Eagles of Death Metal. צילום: Gettyimages

Eagles of Death Metal

הז'אנר שכנראה מגדיר הכי טוב את איגלס אוף דת' מטאל הוא רוק־שטות. לא מטאל, לא איגלס. נראה שהם עושים כיף גדול על הבמה, באולפן, בבית ובחיים בכלל – שאי אפשר לא להידבק בהתלהבות הילדותית שלהם. רוק גיטרות פשוט ויצרי, נטול כל מניירות או יומרה, כיף טהור החל מרמת הריף עד לחבילה השלמה. אל תפספסו את ההופעה הצבעונית הזאת. גם אם ג'וש הומי האהוב לא מגיע, הרוח השטותניקית עדיין שם.
לפרטים נוספים

מזוגיות למשפחה גאה

עם השינוי האטי שמתרחש בקהילה בשנים האחרונות – שינוי חיובי ללא ספק – הולכים יד ביד גם כמה קשיים. אמנם יותר זוגות הופכים להורים, אבל עם הילד באים גם אתגרים שלאו דווקא אפשר למצוא בזוגיות סטרייטית. לכן חשוב להתייחס לקשיים האלו בזוגיות ובהורות באופן אחר. ערב העיון החשוב הזה, שמתייחס ישירות אל הנושא, יספק מידע, סיפורים ופאנל הנועד להעלות את הבעיות הללו אל פני השטח.
ת.ל.מ (קהילת סלוניקי 7), 19:30, 70־80 ש"ח

שעת סיפור: "הנמלה פיסטינה והקוסקוס"

נכון שאחד הדברים האהובים על ילדים הוא לעמוד על קני נמלים, לקפוץ על המקום ולעשות להן השמדה המונית שלא הייתה מביישת אנשים אחרים, במשטרים אפלים, בימים עברו? אז אולי הגיע הזמן ללמד אותם קצת מהן נמלים בשאיפה לעורר בהם קצת חמלה. ספרו החדש של יואב כ"ץ מגולל את סיפורה של הנמלה פיסטינה שעובדת בשיתוף עם כל הנמלים בקן. כאשר היא נתקלת בהר מהביל של קוסקוס טעים היא נאלצת להחליט אם לחלוק אותו או לשמור את כל האוצר לעצמה. אתם יודעים מה, הנמלה הזאת לא נשמעת לנו כמישהי שראויה לחיות. ערפו את ראשה!
המגדלור (לבונטין 1), 17:00, חינם

השקת הפנזין "תרבות־פורנו"

בואו נדבר על פורנו. אבל באמת נדבר, בלי צחקוקים. לדבר הזה, שנמצא בהרבה יותר מדי מקומות סביבנו, יש הרבה יותר מדי כוח והשפעה על חיינו. אתם לא חייבים לשנוא את זה, אבל המינימום הוא להבין שכן – יש לו השפעה על החברה וכן, היא לא השפעה חיובית. בערב השקת הפנזין "תרבות־פורנו", העוסק בהשפעות החברתיות של התופעה, יוקראו קטעים מהפנזין וקטעי ספוקן וורד אחרים שעוסקים בנושא. אחר כך לכו הביתה ועשו מה שבא לכם, אבל לפחות הֱיו מודעים. ובבקשה, סגרו את החלון.
הנסיך הקטן , 20:00, חינם