פעם רביעית בראנץ': המקומות שכדאי לאכול בהם אחרי שתצביעו

אמנם התרגלנו לקטע הזה שמתקיימות בחירות כל כמה חודשים, ועדיין: אם כבר חופש אז שיהיה עמוס בדברים טעימים ובאלכוהול. הרבה אלכוהול. והעיקר: צאו להצביע!

פיקניק ביקב הרי גליל, כי למה לא? צילום: יח"צ
פיקניק ביקב הרי גליל, כי למה לא? צילום: יח"צ
22 במרץ 2021

אמנם לא באנו בשישי ובשבת, אבל מזל שהבחירות מתקיימות ביום שלישי. כאילו, הן תמיד מתקיימות בשלישי, על מה כותבי השיר חשבו? ולמרות שעייפנו, הותשנו ונותרנו קטני אמונה – יום הבוחר הוא עדיין יום חופש, ויום חופש זה עניין שקשה לסרב לו. כיאה לכך מוצעות בו אטרקציות מהנות ומוצרים ייחודים – אז אחרי שתמששו את זכותכם האזרחית, צאו ליהנות – כי מה כבר נותר לנו.

שמפנייה ורודה ומזון קטן | בוסר

בבוסר, חלל היין ברחוב החשמל, מזמינים אתכם לשתות לחיים ולהרים לעתיד טוב יותר, או סתם לשכוח מהמציאות הנוכחית – העיקר שיש יין. מלבד היינות המוצעים, פוצחים מחר גם בתפריט קטנות שיבושל על ידי עומר שחם שכולל אויסטרים, דגים כבושים, כבד קצוץ עם קונפיטורת שסק, גבינות ועוד ריבות. שותים – שמפנייה ורודה (לכבוד מי שלא ננקוב בשמם), שאר מבעבעים ויינות לבחירתכם.
החל מ-12 ועד תוצאות המדגם. החשמל 5

אווירה מחוץ לבוסר. מתוך אינסטגרם
אווירה מחוץ לבוסר. מתוך אינסטגרם

בראנץ׳ שיכורים | שישקו

מסורת זו מסורת, אם לא בשישי אז בשבתון הבחירות, רק שימו לב להצביע לפני כדי שלא תתבלבלו בהיותכם מעט מבושמים בקלפי. כמיטב המסורת, אפשר לפתוח שולחן עם חצי חלה טרייה ומגוון קטנות (ציזיקי, איקרה, כבד קצוץ ונוספות, 29-31 ש״ח), להמשיך עם קלמארי סגול מהים (58 ש״ח) ומחבת פירות ים (88 ₪) או עם הקבב של שישקו (58 ש״ח) ונקניקיית עגל למהדרין (46 ש״ח). כמובן שלצד תפריט האוכל העשיר יש היצע אלכוהול נרחב שכולל דרינקים של בוקר כגון בלאדי מרי (45 ש״ח), סנגרייה קרה (38 ש״ח) וגם קינוחים כמו קראק פאי או פאדג׳ שוקולד מושחתים (42 ש״ח) שימתיקו את הגלולה. בקיצור- אכלו ושתו כי מחר נלך לאבדון.
הר סיני 2, 073-759-0937

בראנץ' בשישקו. אל תהיו דג מלוח, תצביעו (ואח"כ תאכלו דג מלוח). צילום: מיכל רוסו
בראנץ' בשישקו. אל תהיו דג מלוח, תצביעו (ואח"כ תאכלו דג מלוח). צילום: מיכל רוסו

דמוקרטיה בגרינברג סאן

גרינברג סאן היא מעדניה ומסעדה אסייתית חדשה שמציעה את השפע של מטבחי המזרח, עם מנות מעדניה וביסטרו אסיאתי במתכונת משלוחים מהירים וגראב אנד גו. מדובר בתפריט אידאלי למחר כי אפשר לקחת ולהתיישב בניחותא בגינה הירוקה באזור.

באשר למחר, מוצעות במקום מבחר מנות ייחודיות המותאמות לישיבה בפארק הקרוב, למבוגרים וילדים יחד. למשל, צ׳יראשי טונה או טופו, באן מי, סלט פאפאיה, סושי בולס וגם קינוחים מהנים כמו אקלייר מאצ׳ה ריחני או טירמיסו של קפה ויאטנמי. כמובן שיש גם סאקה ומבחר יינות ובירות צוננות. לשתות ולזלול עד תוצאות המדגם כמובן, וגם אחרי. אולי.
טווח מחירי מנות – 28-94 ש״ח. אורי צבי גרינברג 25, בין השעות – 11:00-23:00

בחירות סאן בגרינברג סאן. סאן. צילום: גל קלדרון
בחירות סאן בגרינברג סאן. סאן. צילום: גל קלדרון

פודטראק של שואו רום בייקהאוס

ילדי ארצנו טרם התחסנו, ולכן למרות שרבים חיכו כבר להזדמנות לשבת במסעדה, הורים רבים עוד לא יכולים להנות מהתענוג הזה. העניין הוא שמחר יש יום חופש ומה יש לעשות עם הילדים? אז אחרי שיצלמו איתם סלפי בקלפי, אפשר ללכת להנות מהפודטראק החדש של שואו רום שיוצב מחר בנמל תל אביב ויציע ליין ייחודי של דונאטס ועוגיות בדמות פאסט פוד. תמצאו כאן פיצה משפחתית שמורכבת מעוגיות שוקולד צ׳יפס, או דונאט ברלינר בדמות המבורגר בשרני. והבונוס: התשלום בביט כך שלא תצטרכו אפילו להצטייד במזומן.
יום שלישי בין 10:00-18:00 בנמל תל אביב

בחירות בשואו רום. מעט סוכר. צילום: סיגל סבן
בחירות בשואו רום. מעט סוכר. צילום: סיגל סבן

לחם מאחד | מייזון קייזר

הבשורה הצרפתית בעירנו קוראת אותנו לחירות, שוויון ואחווה – ומבקשת לאחד את העם המפולג גם בעת הבחירות הרביעיות בשנתיים האחרונות. אהבנו. במייזון קייזר משיקים לרגל הבחירות לחם מאחד שמטרתו, ובכן, לאחד את כולנו למרות ההבדלים והכעס. מדובר בלחם מחמצת מקמח לבן בסגנון צרפתי שנותר קלאסי, פשוט ומנחם – כמו שלחם צריך להיות. מרשת מייסון קייזר מוסרים כי "הלחם האחיד מסמל בדמותו רבות את מורכבות החיים בארצנו – ויותר מכל הוא הבסיס של הקיום האנושי. בכך הוא חוצה תרבויות, מגזרים וכל מחלוקת". נציין לטובה גם את המחיר האחיד וההוגן, 9 ש״ח. יימכר ברשת כל השבוע.
מייזון קייזר, רוטשילד 7 ובנמל תל אביב 24-25

לחם מאחד במייזון קייזר. צילום: My Social
לחם מאחד במייזון קייזר. צילום: My Social

בראנץ' גלילי | יקב הרי גליל

ואם השכמתם קום, שמתם פתק בקלפי והחלטתם לנסוע רחוק – נוריד בפניכם את הכובע, זה קודם כל. אחרי זה נציע לכם לקפוץ ליקב הרי גליל שבקיבוץ יראון לנשום קצת אוויר פסגות ולהאמין שלרגע אתם בטוסקנה וזו לא באמת הפעם הרביעית שלכם בקלפי. ביקב מציעים ארוחת ברנאץ׳ גלילית כהלכתה שכוללת מגוון מאפים, סלטים טריים, ממרחים ומתבלים ריחניים, גבינות בוטיק, מתוקים וכמובן בקבוק יין לאספקיזם הנחוץ. לצד המזון והמשקה, יגיעו גם זוג כוסות פיקניק, צלחות וסכום מתכלים. נשמע פאן!
250 ש"ח לזוג, להזמנה מראש באתר

ספיישל קרואסון | Pop and pope bakery

השף קונדיטור עופר בן נתן משיק ליום הבחירות קרואסון כחול לבן, בצבע וגם בטעם הארצישראלי המובהק. קרואסון הבחירות מצופה בקרם עוגת גבינה וממולא בעוגת גבינה קרה נוסח שבועות בקיבוץ, ובאוכמניות כחולות תוצרת הארץ וטעמיו עד חצי המלכות ויותר. עם קרואסון כזה, אפילו אנחנו קצת ציוניים פתאום, תהא תוצאת הבחירות אשר תהא.
38 ש"ח, מגדלי חג׳ג׳ הארבעה 28

קרואסון ציוני. אשכרה. צילום: Doronis
קרואסון ציוני. אשכרה. צילום: Doronis