למי בכלל יש כוח לצאת? המלצות צפייה לוהטות לפורים בעוצר

קומדיות, תכניות כיפיות ודברים משעשעים - הכנו לכם רשימת סדרות וסרטים מהשנים האחרונות שיזכירו לכם שאת המסיבה הכי טובה אתם יכולים לעשות אצלכם בבית

"אכפת לי" (צילום: Netflix)
"אכפת לי" (צילום: Netflix)
25 בפברואר 2021

חשבנו שאולי נחגוג בפורים הזה, אבל לא – קיבלנו עוצר לילי ועכשיו כולנו שוב תקועים בבית. למזלנו, הטלוויזיה היא החברה הכי טובה שלנו בכל התקופה האחרונה, ואפשר לחגוג איתה כאילו במילא אתם שונאים תחפושות ומסיבות ובחרדה חברתית ומי בכלל יוצא בפורים זה החג הכי עמוס בשנה. אז הכנו לכם רשימה של סדרות וסרטים מהשנים האחרונות שיזכירו לכם שאת המסיבה הכי טובה אתם יכולים לעשות אצלכם בבית, בבינג'.

I care a lot

בזמן האחרון זה נראה שנטפליקס עושה רק אחד משני סוגים של סרטים – או סרטים גדולים ויקרים עם במאים נחשבים כי הם מאוד מאוד רוצים לזכות כבר באוסקר (מנק), או זבלונים חסרי שכל וחסרי משכל שלא מעניינים באמת אף אחד ואפשר לצפות בהם כמו זומבים. אז זה מרענן לגלות שנטפליקס מעלים גם פרוייקטים כמו I care a lot, קומדיה שחורה ומרושעת במיוחד, עם שחקנים טובים, קצב טוב, ומספיק נקודות מפנה וטוויסטים לשמור אתכם עירניים. רוזמן פייק היא אפוטרופוסית שנטפלת לאנשים מבוגרים ועשירים במטרה לשלוח אותם לבית אבות ולמכור את רכושם במהרה, עד שהיא מוצאת את היריבה שיכולה לתת לה פייט (ואת פיטר דינקליץ'). ללא ספק הדבר הכי כיפי שנטפליקס הפיקה מזה הרבה מאוד זמן.

האבי האלווין

גדלתי וזקנתי, ועדיין אני ממשיך להתעקש על עובדת חיים אחת פשוטה – מי שלא מצא סרט של אדם סנדלר לאהוב, לא יאהב באמת בחייו. והאבי האלווין הוא ההוכחה שלסנדלר עדיין יש את זה. הסרט הכי מצחיק של סנדלר מזה שנים. נכון, הדמות הראשית שלו תראה לכם כמו גירסה מוקצנת של דמויות סנדלר שונות, אבל כמות הבדיחות המוצלחות והופעות האורח המצויינות שמבוצעות היטב יגרמו לכם לפקפק בכמה שפיקפקתם כששמעתם שאדם סנדלר מקבל צ'קים פתוחים להפיק כל מה שבא לו בנטפליקס. ועדיין, זה לא אומר שאתם צריכים לראות ששת המגוחכים. אף אחד לא צריך לראות את ששת המגוחכים.

aunty donna's house of fun

גישת ה-"פשוט נפיק הכל הנה קחו צ'ק תעשו מה שאתם רוצים לא נבוא אפילו לסט לראות מה קורה" של נטפליקס בדרך כלל לא כל כך עובדת. אבל לפעמים יוצאים דברים כאלה – תוכנית מערכונים של חבורת קומדיה אוסטרלית, בהפקתו של אד הלמס, שהיא הכל חוץ מתוכנית מערכונים אוסטרלית בהפקתו של אד הלמס. מסוג התוכניות שיכולות לזרוק עליך שבעים רעיונות בו זמנית משבעים כיוונים שונים ואתה לא תבין איך הם עשו את זה ולאן כל זה הולך. והמבטא האוסטרלי שלהם מספיק מצחיק גם אם לא תבינו את כל הבדיחות, ותאמינו לי שאתם לא תבינו את כל הבדיחות. עדיין, תוכנית המערכונים הטובה של השנה שעברה. כן, יש עדיין כאלה.

Sorry to bother you

הסרט הזה טס מתחת לרדאר של הרבה מאוד אנשים בארץ, ולא בצדק. מדובר באחת הסאטירות החכמות והמצחיקות של השנים האחרונות, ואם אתם מוכנים לסרטים שמתחילים עם קצת טירוף ומשם רק מגבירים את הקצב, תתכוננו לרכבת הרים. הבמאי/תסריטאי/ראפר בוטסי ריילי, שזה סרטו הראשון, מביא את סיפורו של קסיוס גרין, שרק מחפש לעשות טיפה כסף ומהר ומצטרף לחברה לטלמרקטינג, שם הוא מגלה שאף אחד לא מוכן לקנות אף מוצר ממישהו שנשמע שחור. חברו מהתא ליד (לא אגלה את ההפתעה פה) מגלה לו את הסוד שלו למכירה – הוא למד להוציא מעצמו את הקול הלבן שבו. משם זה נהיה רק מוזר יותר. למזלנו, הסרט הזה נמצא גם בנטפליקס ישראל.

Taskmaster

אני הולך לגלות לכם פה את אחד הסודות השמורים ביותר לחיים מאושרים יותר, ואת תבלין הפלא שלי שהפך את כל הסגרים השנה לכל כך הרבה יותר נסבלים – התוכנית הכי מצחיקה בטלוויזיה היא תוכנית אולפן בריטית בשם "טאסקמאסטר" שכל הפרמיס שלה זה שמידי עונה, חמישה קומיקאים בריטים מתחרים במשימות מטופשות במיוחד על פרסים מטופשים במיוחד שהם הביאו כל פרק. אני יודע, אתם חושבים שאני משוגע. אבל לא קיימת תוכנית כל כך מקורית, מלאה בהמצאות ואילתורים ויצירתיות, ומצחיקה כל כך כמו טאסקמאסטר.

ציירו ציור של סוס בזמן שאתם רוכבים על סוס, תהרסו עוגה בצורה הכי יפה, בנו איש שלג, כשאין בחוץ אפילו לא טיפה של שלג, צלמו סרט שיראה מרשים מוקרן לאחור, או מצאו את הדרך להרשים את ראש העיר הזה. את התוכנית מנחה הקומיקאי גרג דיוויס, איש מאוד כועס ומעליב אך גם מאוד חם ואנושי, שהוא זה שמחליט כיצד יחולקו הנקודות בכל משימה. לצידו, אלכס הורן, יוצר התוכנית והאיש שכותב את המשימות ששם את עצמו בתפקיד הסיידקיק שמפקח על המשימות. בגלל שהמשימות מגוחכות, אי אפשר לקחת את התחרות ברצינות. אבל אנחנו בכל זאת עוסקים בבני אדם שרוצים להשלים משימות ולהגיע למקום הראשון, כך שמידי עונה לאט לאט המתמודדים נפתחים ומתגלים לנו צדדים עם הרבה פחות פסון ממה שאנחנו רגילים לראות בטלוויזיה,

והנה החדשות הממש ממש טובות – כל פרקי התוכנית נמצאים לצפיה בחינם, ברגע זה, ביוטיוב. ויש עשר עונות! שידורי עונה עשר הסתיימו ממש לאחרונה והיא מצויינת בדיוק כמו הקודמות, ועונה חדשה תעלה ממש בקרוב! למה אתם עדיין קוראים את ההמשך של הטקסט הזה??? סורו ליוטיוב במידי!!!

Palm Springers

אם תהיתם האם קומדיה רומנטית עדיין יכולה להיות טובה גם בשנת 2020, אחרי שהז'אנר כבר הוכה למוות והפך לבדיחה לא נעימה, אז פאלם ספרינגרס פה להוכיח לכם אחרת. מדובר בגירסה מודרנית ומאוד חכמה ל"לקום אתמול בבוקר", עם אנדי סנדברג בתפקידים הראשיים, ואם לא היתה מגיפה שמשתוללת בחוץ וסוגרת אולמות קולנוע יש מצב שזה היה להיט קטן בבתי הקולנוע. אבל זה לא, אז תסמכו עליי כשאני אומר לכם שמדובר בסרט החמוד של שנה שעברה, ובקומדיה רומנטית מוצלחת על אמת עם דמויות טובות והמון בדיחות מצויינות. ויש לסרט הזה עוד יתרון – בימוי חכם ועדין שמצליח לחבר את כל הנקודות המשונות של הסרט הזה למשהו קוהורנטי ואפילו די מרגש.

how to with john Wilson

במשך שנים ג'ון ווילסון היה סתם במאי אולפן בחדשות המקומיות בניו יורק, וצלם חובב שהלך וצילם עשרות שעות של שטויות בניו יורק. עד שיום אחד הוא פגש את נייתן פילדר, כן, נייתן פור יו, שהתלהב מהחומרים שלו והחליט להפיק לו סידרה משלו. "המדריך לחיים בניו יורק" כמו שהוא נקרא בעברית, היא אחת מסדרות הדוקו המשונות שתראו. ייקח לכם זמן להבין במה אתם צופים. אבל ברגע שתיכנסו לגרוב שלה, תגלו סידרה שהיא לא פחות מגאונית, עם כמה מרגעי הטלוויזיה המטורפים של השנים האחרונות. אני לא מגזים כשאני אומר שצרחתי על המסך יותר מפעם אחת במהלך ששת הפרקים של הסדרה הזאת. איכשהו, ווילסון מצליח לתפוס בעדשה שלו רגעים שאף אחד אחר לא שם לב אליהם, להגיע למקומות ולהתרחשויות שלא הגיוני שהוא יגיע אליהם עם המצלמה שלו שלופה, ולחבר הכל יחדיו בצורה מושלמת. ובסוף, ווילסון אפילו תופס רגע אחד בזמן שיהפוך את כל הסדרה הזאת לקפסולת זמן מאוד מיוחדת. זמין ביס, הוט, סלקום ופרטנר.

Barb and Star Go to Vista Del Mar

ברב וסטאר הוא הסרט החדש של יוצרות "מסיבת רווקות", קריסטין וויג ואנני מומולו. אבל הוא בשום צורה לא מסיבת רווקות, אלא יותר רצף מערכונים אסוציוטיבי על שתי דמויות של נשות גיל העמידה שיוצאות לראשונה בחייהן מהעיירה המרכז מערבית שהן חיו בה כל חייהן לחופשה בפלורידה הכל כלול. ובאמת שאין יותר מה להגיד מלבד שזה פשוט סרט שכולו דמויות חמודות, סיטואציות מטופשות, קצב בדיחות מעולה והרבה מאוד שמש וצבע. זו החופשה למוח שלכם שאתם כה זקוקים לה.

The King Of Staten Island

הקומדיה האחרונה של ג'אד אפטאו, האיש ששינה את פני הקומדיה האמריקאית בעשרים השנים האחרונות, היתה מאוד קרובה לקבל שיחרור אמיתי לבתי הקולנוע לפני שנאלצה להסתפק בסטרימינג. וחבל, כי מדובר באחד הסרטים המרשימים בפילמוגרפיה הבמילא מרשימה של אפטאו. גם אם מדובר בסרט הכי פחות מצחיק שלו, וזה מאוד ברור שאפטאו לא מנסה פה להצחיק, הוא עדיין סרט יפה ששווה לגמרי את הזמן שלכם. לפני שמדובר בסרט של אפטאו, זה סרט של הקומיקאי פיט דיווידסון, ואם, כמוני, גם אתם לא התרשמתם יותר מדי ממנו כקומיקאי (הסטנדאפ שלו בנטפליקס בלתי נסבל), אז שימו את זה בצד, כי דיווידסון מביא לפה את סיפור חייו האישיים בצורה כנה ומעניינת ואפטאו נותן לו במה רחבה מאוד להראות הרבה מהצדדים הלא מחמיאים שלו ולהעביר אותו את דרך ההתבגרות שאפטאו כל כך אוהב להעביר את הדמויות שלו.

טד לאסו

אפל השקיעו המון כסף בסדרות גדולות שיראו חשובות, אבל בסוף התוכנית היחידה שבאמת היתה להיט בשירות הסטרימינג הצעיר שלהם היא קומדיה קטנה של ג'ייסון סודייקס שמבוססת על בדיחה שהתחילה בשידורי הספורט של NBC על מאמן פוטבול אמריקאי שמנסה להבין מה זה המשחק הזה כדורגל. בסידרה, לאסו נשכר על ידי קבוצה בליגה האנגלית להיות המאמן החדש שלהם אך ורק בגלל סרטון ושהפך לוויראלי ובו הוא נראה חוגג עם השחקנים שלו. כמובן שיש פה רעיון קלאסי של "דג מחוץ למים", אבל היפוך התפקידים הזה הוא חדש – לאסו הוא אמריקאי טיפוסי, נחמד בצורה בלתי רגילה ומנסה תמיד להאמין בצד הטוב של בני האדם שמולו, בעוד האנגלים הם הגסים, חסרי הסבלנות שרק מחכים שיכשל. טד לאסו היא סידרה מפתיעה ברוחב הלב שלה, היא כתובה נהדר וג'ייסון סודייקס כובש. אם אתם זקוקים לחבר טוב, זו הסדרה בשבילכם.