כוכבי החינוכית ו"קופה ראשית" מתגייסים למען הילדים בממ"ד

"קופה ראשית" (צילום באדיבות כאן 11)
"קופה ראשית" (צילום באדיבות כאן 11)

יוזמה של אמירה בוזגלו וכמה ממובילי מחאת ההייטקיסטים הובילה תוך שעות להקמת "הממ"דיון", פלטפורמת שידורים מבוססת זום שמארחת לטובת כל ילדי ישראל את כוכבי החינוכית, כוכבי רשת וכוכבי "קופה ראשית" לכמה שעות של הסחת דעת מעצימה ומחזקת. והיום: טיטינסקי!

9 באוקטובר 2023

נקודת האור הבודדה של הימים הקשים האחרונים היא ההתגייסות המדהימה והמוחלטת למען המאמץ המלחמתי והעורפי של תנועות המחאה וארגוני ההתנגדות להפיכה המשטרית, וגם את הילדים לא שכחו: קבוצה קטנה של פעילי תרבות בהובלת המלהקת ואשת התקשורת אמירה בוזגלו חברה אל אנשי מחאת ההייטקיסטים, ויחד הם הקימו את "הממ"דיון", תחנת שידור קטנה ואיכותית לטובת כל ילדי ישראל שמשדרת בין השעה 10:00 בבוקר ל-16:00 אחר הצהריים.

אל בוזגלו חברו כוכבים רבים מכאן חינוכית ולצידם יוטיוברים פופולריים, ואתמול כבר התארחו בפלטפורמה כמה מכוכבי "ילדי בית העץ" ו"קופה ראשית" ושעשעו אלפי ילדים שסגורים בבתיהם. הפלטפורמה, מבוססת Zoom כמובן, הוקמה בסיוע ענקית ההייטק Appsflyer ומציגה הבוקר לוח שידורים נאה:

מתגייסים על מלא. לוח השידורים של "הממ"דיון", שני 9.10
מתגייסים על מלא. לוח השידורים של "הממ"דיון", שני 9.10

בשעה 11:00 יגיש תומר שרון הדגול שעת סיפור לילדים בני 7-5 (אבל אף אחד לא יכעס אם גם האחים הגדולים יצטרפו), בשעה 12:00 ינחתו מול המצלמות כוכבי הסדרה הנהדרת "לבד בבית", נטע רוט וקאי פקר, בשעה 13:00 יתייצבו למשימה היוטיוברים וכוכבי הרשת קווין רובין ושרון ליברמן, ובשעה 14:00 יקבלו ילדי ישראל את טיטינסקי, אביחי ושוני מ"קופה ראשית", הלוא הם דב נבון, יגאל עדיקא ודורית לב-ארי. את השידורים מנחה בוזגלו בעצמה.

כמה טלפונים ויש שידור. אמירה בוזגלו בפרמיירה לעונת העשור של "מחוברים" (צילום: רפי דלויה)
כמה טלפונים ויש שידור. אמירה בוזגלו בפרמיירה לעונת העשור של "מחוברים" (צילום: רפי דלויה)

רצועת השידור "הממ"דיון" נולדה תוך שעות ספורות, כשבוזגלו בסיוע כמה ממובילי מחאת ההייטקיסטים הצליחו להרכיב במספר שיחות טלפון פלטפורמת שידור פשוטה וכיפית עם ליינאפ אורחים שכל ילד ישמח לראות, במטרה לספק לילדים הסגורים בבתיהם ברחבי הארץ ובדרום בפרט מעט בידור, הנאה והסחת דעת מהמצב. אל השידורים אפשר להתחבר בקלות בלינק הזה. צפייה מהנה ותודה למתנדבים.