המנזר יחגוג קאמבק במסיבת צהריים שווה בשבת

הבר האיקוני בתל אביב, שהגיע לישורת האחרונה של גיוס ההדסטארט המוצלח שלו, עורך מסיבת הישרדות בשבת הקרובה. בתפריט די.ג'ייז שווים, בירה קרה ונשנושים מהצהריים ועד השקיעה

תביאו מפה מהבית. המנזר (צילום: שלומי יוסף)
תביאו מפה מהבית. המנזר (צילום: שלומי יוסף)
2 ביוני 2020

שלושה ימים לסיום ההדסטארט של המנזר, ו-99% מהסכום שנראה אסטרונומי עם פתיחת הגיוס – 250 אלף שקל – כבר גויס. בשביל לחגוג את מה שנראה כגיוס המרשים ביותר של חיי הלילה בתל אביב בתקופת הקורונה וגם כדי לגרד עוד כמה ג'ובות, הכריז ליאור הרגיל, הבעלים, על מסיבת צהריים בשבת הקרובה.

תחת הכותרת Survival Party יחגגו המשתתפים והמשתתפות במסיבה שבה יצויין גם יום הולדתה ה-50 של שולי שוורץ, בת זוגו של הרגיל ואושיית מנזר בפני עצמה. על המוזיקה הופקדו הדי.ג'ייאים Wintermute, Yosi live ו-Kolibri, הבר ימזוג במרץ והמטבח ייצאו נשנושים שווים בנוסח המנזר – למשל פיתהבב, נקניקיות ועוד מאכלים שאפשר לאכול בעמידה.

ליאור הרגיל, המנזר (צילום: שלומי יוסף)
ליאור הרגיל, המנזר (צילום: שלומי יוסף)

"כשפתחנו את ההדסטארט אמרו לנו שאנחנו מגזימים עם הסכום, והאמת שגם אנחנו הופתענו מכמות התומכים והאהבה שקיבלנו", אומר הרגיל. "רעיון המסיבה התחיל מזה שיש יומולדת חמישים לשולי, שמאמינה בקארמות. את תאריך הסיום של ההדסטארט קבענו לפי יום ההולדת שלה. במבחן התוצאה זה עבד".

המעוניינים לרכוש כרטיסיה לשתייה ונשנושים ללא הגבלה למסיבה יוכלו לעשות זאת בעמוד ההדסטארט עבור 230 ש"ח.

שבת 6.6, מהשעה 13:00 ועד שקיעה. הכניסה חינם

המנזר