המסעדה של מיכל אנסקי מוצעת למכירה

בעקבות פירוקה של חברת רוביקון, הבעלים של מסעדת אחד העם אחד - המסעדה מוצעת למכירה. ממשרד יחסי הציבור של אנסקי נמסר: "ברגע שתתבהר התמונה נוציא הודעה מסודרת"

מיכל אנסקי. צילום: רון קדמי
מיכל אנסקי. צילום: רון קדמי
27 באוקטובר 2015

 

פחות מחצי שנה לפתיחתה המתוקשרת של מסעדת אחד העם אחד, מסעדתה הראשונה של אשת הקולינריה ושופטת "מאסטר שף" מיכל אנסקי, וכעת המסעדה מוצעת למכירה. הסיבה: בית המשפט מינה מפרק לחברת רוביקון וקרן קלע, הבעלים של המסעדה. בראש החברה עומד איש העסקים אמיר ברמלי, שלפי פרסומים בעיתונות הכלכלית הושעה מניהול החברה. אנסקי מעורבת גם במיזם אחר של רוביקון, חברת הנסיעות "למון גורו".

אחד העם אחד. צילום: יח"צ
אחד העם אחד. צילום: יח"צ

מסעדת אחד העם אחד, שהושקה ביוני, הייתה המשך טבעי של אנסקי לפרויקט אחר שלה, שוק האיכרים בנמל תל אביב; במקום פועלת מעדניה ובה חומרי גלם ותוצרת חקלאית מחקלאים ומיצרנים של שוק האיכרים. על תפריט המקום עמלה אנסקי יחד עם אמה, שרי. מיום השקתה משכה המסעדה הרבה אש, בין השאר ממבקרי אוכל שקטלו את המקום. כעת, נוחתת על אנסקי מכה נוספת, עם פירוק חברת רוביקון.

מיכל אנסקי. מתוך התכנית מאסטר שף
מיכל אנסקי. מתוך התכנית מאסטר שף

אנסקי שוהה בימים אלה בחו"ל ולא ניתן היה להשיג את תגובתה. ממשרד יחסי הציבור שלה נמסר: "כרגע המסעדה עובדת כרגיל. ברגע שתתבהר התמונה נוציא הודעה מסודרת".