הנדל"ניסטים באים: להקת Real Estate מניו ג'רזי תופיע בישראל

ההרכב שהוציא עד כה שלושה אלבומים שזכו לחיבוק גדול מצד עיתונות האינדי המקוונת, ושהופיע לצד להקות נחשבות דוגמת דירהאנטר ו-Woods, יגיע להופעה אחת בבארבי

Real Estate. צילום: יח"צ
Real Estate. צילום: יח"צ

להקת Real Estate מניו ג'רזי תגיע לראשונה להופעה בישראל שתתקיים ב-25 במאי במועדון הבארבי. הלהקה מגיעה אחרי שהוציאה את "Atlas", האלבום המצליח ביותר שלה עד כה, והראשון שנכנס למצעד האמריקאי והבריטי של בילבורד. כרטיסים יעלו 159 ש"ח במכירה מוקדמת ו-179 ש"ח בקופות. על הגעת ההרכב אמונים ZUZZ Agency ו-Auris Media, אשר אחראים גם על הגעתם של Low, Ben Frost והופעתה הצפויה של Sleep Party People.

ריל אסטייט הוקמה ב-2008 לאחר שהסולן והגיטריסט מרטין קורטני (שחבר גם בלהקת טיטוס אנדרוניקוס) סיים את לימודי הקולג' שלו וחזר לנגן עם החבר'ה מהתיכון, איתם ניגן בלהקות שונות כמה שנים קודם לכן: אלכס ביקר ומאת'יו מונדנייל (שחברים גם ב-Ducktails) ואטיין דוגאי (הפועל גם תחת השם Predator Vision). את האחרון החליף המתופף ג'קסון פוליס. היום חבר בלהקה גם הקלידן ג'ונה קלמן, לשעבר מלהקת Girls.

אחרי מספר סינגלים בלייבלים קטנים, הוציאה הלהקה ב-2009 את אלבום הבכורה שלה, שהציג מעין גרסת לואו-פיי סרף פופ וזכה לביקורות אוהדות ואף הושווה לאלבומים הגדולים של להקות האינדי השינז, גלקסי 500 ויו לה טנגו. בהמשך יצאה לסיבובי הופעות יחד עם הלהקות Woods, דירהאנטר והמוזיקאי קורט וייל והופיעה בפסטיבלים גדולים, כולל פסטיבל פרימוורה ופסטיבל פיצ'פורק מיוזיק.

אלבומה השני, "Days" כבר ראה אור בלייבל הנחשב דומינו רקורדס ב-2011 ונכנס שלוש שנים לאחר צאתו למקום ה-13 ברשימת "100 אלבומי העשור הגדולים עד כה" של אתר פיצ'פורק.