מילואימניקים, שימו לב: העירייה תעניק לכם 5 אחוז הנחה בארנונה

בעקבות תקנות חדשות של משרד הפנים הודיע ראש העיר חולדאי כי משרתי המילואים התל אביבים יזכו להנחה ששוויה כמה עשרות שקלים בחודש. מתי תיכנס ההחלטה לתוקף והאם מדובר בכלכלת בחירות? כל הפרטים

חיילים (צילום: שאטרסטוק)
חיילים (צילום: שאטרסטוק)
20 במרץ 2018

בשורה טובה למשרתי המילואים התל אביבים: החל משנה הבאה, עיריית תל אביב תעניק לכם הנחה של 5 אחוז בארנונה. ההחלטה התקבלה על ידי ראש העיר רון חולדאי בעקבות תקנות חדשות שהוציא משרד הפנים, המאפשרות לראש העירייה להחליט בנושא ולקבוע הנחה בשיעור של עד 5 אחוז למילואימניקים. הנחה בארנונה היא תמיד דבר נחמד, אך בפועל, מדובר בכמה עשרות בודדות של שקלים, שנחסכו מכם בטיימינג טוב במיוחד – כמה חודשים לפני הבחירות לראשות העירייה. כלכלת בחירות? תחליטו בעצמכם.

למה הארנונה שלכם הייתה יקרה יותר החודש?

חיילים בתל אביב (צילום: שאטרסטוק)
על מי שיהיה זכאי להנחה להיות מוגדר כמשרת מילואים פעיל ולעשות 20 ימי שירות מצטברים בתקופה של שלוש שנים רצופות, או לחילופין חייל מילואים שטרם מלאו לו שלוש שנים לשחרור וביצע 14 ימי שירות בתקופה של שנה או שנתיים צמודות אחת לשנייה. בעירייה מציינים כי על פי נתוני אגף כוח אדם בצה"ל רוב משרתי המילואים בשנת 2016 (37,156) היו תושבי העיר, שמהווים 7 אחוז מסך המשרתים. כל הכבוד לצה"ל. ולתל אביבים.