הרבה זמן לא היה כאן כזה די.ג'יי, והגיע הזמן לרקוד בשבת אחה"צ

לוק של רואה חשבון וגרוב של מכונת סקס. הנריק שוורץ (צילום: יחסי ציבור)
לוק של רואה חשבון וגרוב של מכונת סקס. הנריק שוורץ (צילום: יחסי ציבור)

המפיק המוזיקלי והדי.ג'יי הענק הנריק שוורץ חוזר להעיף את תל אביב לשמיים, ואיתו חוזר לעיר אחרי שנה של הפוגה גם Uprising, מותג המסיבות המרכזי של האומן 17, שמתפנק על מערכת סאונד חדשה ואימתנית ועל שבת אחר הצהריים שכמותה מזמן כבר לא הייתה לנו

חודשים ארוכים חלפו מאז ביקר בתל אביב די.ג'יי גדול באמת. הדיבור הוא על המחסור במועדונים ראויים וגדולים מספיק, על הזינוק במחירי הדי.ג'ייאים הגדולים מחו"ל, על העדפת המארגנים בישראל לאירועים גדולים של 2,000 איש ויותר, וגם על ה-bds שהס מלהזכיר. אבל בשבת הקרובה אחר הצהריים (20.5, החל מ-17:00) אפשר יהיה לשכוח מזה לכמה שעות: הנריק שוורץ חוזר למסיבת Uprising באומן 17.

שוורץ, בן 50, הוא מהשמות הגדולים ביותר של סצנת הדיפ האוס הגרמנית, חלק משלישיית "A critical Mass" עם דיקסון ו-Ame האהובים, ואחד מהמפיקים המוזיקליים המבריקים שעל תפר הקרוסאובר בין האוס, טכנו ושלל השפעות של מוזיקה שחורה, שבטית, אתנית, דיסקו וג'אז. הסטים שלו כדי.ג'יי כבר העיפו את תל אביב לשמיים כמה וכמה בעשור החולף, אבל הלייב-סט שלו כמוזיקאי, שבו הוא מנגן מוזיקה מקורית וביצועי רמיקס חיים בהפקתו, נחשב עוד יותר מכך לאחד משיאי הסצינה, וזה בדיוק מה שאנחנו הולכים לקבל ממנו בשבת הקרובה ישר לפרצוף.

האירוע מסמן גם את חזרתו לפעילות בעיר של Uprising, מותג המסיבות המוביל של האומן 17, שהחל את דרכו בימיה האחרונים של הקורונה ואירח מאז את Who Made Who, יאן בלומקוויסט, בן בומר ואת כנופיית KeineMusik אהובת הקהל. המאסטר הבינלאומי שוורץ יהנה ממש כמוכם ממערכת סאונד חדשה ואימתנית. בנוסף יכיל המאורע מופע לייב של נדב דגון המצוין ותמיכה מקומית מאליטות הקונסולה המקומיות יותם אבני, חיים, ריי הראל ואסף שמואל. אנחנו קצת מתרגשים לומר את זה: סופסוף מסיבה ששווה לוותר בשבילה על שנ"צ בשבת. זמן לרקוד.

>> הנריק שוורץ, Uprising, שבת החל מ-16:00. עוד פרטים וכרטיסים כאן