יוצר "חברים": הסוף של פיבי אמור היה להיות אחר לגמרי

דיוויד קריין אמר בריאיון לתחנת רדיו בריטית כי הכותבים לא הצליחו להחליט עם מי פיבי תתחתן בסוף. "אני אפילו לא זוכר מה הוביל אותנו בסופו של דבר להחלטה"

פיבי בופה (מתוך "חבירם"
פיבי בופה (מתוך "חבירם"

כנראה שבחיים לא נפסיק לדבר על "חברים": בימים האחרונים הסיטקום ניצב בליבה של מלחמת דורות בטוויטר, פוסט בפייסבוק הצית תחרות השתפכויות, וכל כמה זמן צץ לו עוד חידון שבא לבדוק כמה אנחנו זוכרים מהסדרה. וזה לא רק אנחנו הצופים: גם היוצרים חושפים מדי פעם טפח מאחורי הקלעים, כמו העלילות שהם מתחרטים עליהן וגם הדמות השנואה שהקהל ניסה להבריח מהאולפן, ואנחנו פה מנסים כבר שנים להבין איך "חברים" זה עדיין קטע.

את פיסת המידע האחרונה חשף אחד מיוצרי "חברים", דיוויד קריין, שסיפר בריאיון לרדיוטיימס הבריטי כי הסוף הרומנטי של פיבי אמור היה להיות אחר לגמרי. לדבריו, הייתה אפשרות סבירה ביותר שפיבי, המגולמת על ידי ליסה קודרו, הייתה בוחרת בסוף בדיוויד המדען (האנק אזריה) ולא במייק (פול ראד).

מייק, פיבי ודיוויד. תכלס בחרה נכון (מתוך "חברים")
מייק, פיבי ודיוויד. תכלס בחרה נכון (מתוך "חברים")

קריין אמר שהם "לא ידעו בוודאות" עם מי היא תהיה בסוף. "שניהם שחקנים מדהימים. גם פול וגם האנק נהדרים, ונהדרים איתה. ממש התלבטנו", הסביר. "אני אפילו לא זוכר מה הוביל אותנו בסופו של דבר להחלטה. אבל כן, זה יכול היה להיות הפוך. לפיבי היה נהדר עם כל אחד משניהם".

האם הזוגיות של פיבי ומייק שרדה את השנים שעברו מאז? יכול להיות שנגלה בקרוב: השמועות אומרות שבקרוב ישודר ספיישל איחוד לא מתוסרט ב-HBO MAX. אלוהים, לא יימאס לנו בחיים.

מחפשים סדרה חדשה? בואו לדבר על זה בקבוצת הטלוויזיה של Time Out, "מה רואים היום?"