הסינגר-סונגרייטר האוסטרלי סקוט מת'יו יופיע בישראל

הזמר והיוצר האוסטרלי, שכיכב בסרטים של ג'ון קמרון מיצ'ל וקלאסיקות אנימה, והתפרסם בזכות אלבומי הסולו שלו - יגיע להופעה אחת שתתקיים ב-15 בדצמבר בלבונטין 7

סקוט מת'יו. צילום: יח"צ
סקוט מת'יו. צילום: יח"צ
24 בספטמבר 2015

הסינגר/סונגרייטר האוסטרלי סקוט מת'יו יגיע עם להקתו למופע אחד בארץ, שיתקיים ב-15 בדצמבר במועדון לבונטין 7 בתל אביב. מת'יו הוא כותב שירים ופרפורמר בעל קול שזכה לא פעם להשוואות לאנתוני הגרטי מחד ודיויד בואי מאידך ולישראל יגיע אחרי שהוציא את אלבומו "This Here Defeat" שראה אור השנה.

על ההפקה חתום אוהד עזרתי (ZUZZ Agency) אשר הביא השנה את Low, בן פרוסט וחתום על הגעתם הצפויה של Unknown Mortal Orchestra ו- Os Mutantes בנובמבר. כרטיס יעלה במכירה מוקדמת 119 ₪ ו-140 ₪ בקופות.

את אלבומו החדש הקליט המוזיקאי האוסטרלי במשך שנתיים בניו יורק בליווי של רודריגו ליאו, המנהיג האגדי של מדרדאוס. הוא החל את הקריירה שלו בסרטים וכיכב בפסי הקול של סרט האנימה המפורסם Cowboy Bebop ובסדרה Ghost in the Shell, ובשנת 2006 השירים שלו שולבו בסרט עטור הפרסים "שורטבאס" שבוים ע"י ג'ון קמרון מיצ'ל (הדויג והשארית העצבנית) ובעקבותיו הוא פרץ לתודעה, מה שאפשר לו להוציא לאור את אלבום הבכורה בשנת 2008 – אלבום שזכה לביקורות משבחות מקיר לקיר.