ביג ביפו: הספא היפני שיסדר לכם את הצ'אקרות

יוקו קיטהרה הביאה את התרבות היפנית עד ליפו ושיכנה אותה בתוך בית טיפולים שלא תרצו ללכת ממנו

יוקו קיטהרה. צילום: דנייה ויינר
יוקו קיטהרה. צילום: דנייה ויינר
28 בינואר 2016

כפי שאיתי אנגל נשלח לסוריה כדי לחקור את דאע"ש ולהזהיר את העולם, אני נשלחת לספא כדי לחקור את הקנאקים שלי ולבשר על כך לכולם. פוליצר? עזבו, אני בדיוק במסז'. הפעם נשלחתי לכתת רגליי ביפו, בערב חורפי וסוער במיוחד. המשימה: יוקו קיטהרה, בית לטיפולים יפניים שהוקם לפני פחות משנה ופועל מאז מתחת לרדאר ללא יותר מדי באזז יחצני. יוקו, בעלת המקום, הגיעה מיפן לארץ לפני כ־15 שנה, נישאה לישראלי וקבעה את מושבה ביפו. את התרבות היפנית היא הביאה לתוך החלל היפואי בעל התקרה הגבוהה, כולל מנהגים שמקורם בארץ השמש העולה אך מתאימים גם לחיית אדם כמוני: חליצת נעליים בכניסה ומעבר לאמבט עץ עם מים חמים וצמחי מרפא ריחניים לטבילת הרגליים, תה יפני מסורתי ועוגיות (יפניות, אלא מה). לא תמצאו כאן שנדלירים נובורישיים על רקע פסקול של גונג ודולפינים, אלא שקט אמיתי, באסתטיקה ובאווירה.

כל אלה הם רק משחק מקדים לדבר האמיתי: מגוון עיסויים בחדרי טיפולים מינימליסטיים אך מפנקים, הנמשכים 60־105 דקות. הכל טובל בגוונים בהירים, עץ, מזרני טאטאמי ומכשירי אדים שפותחים את הנשימה ואת הצ'אקרות. הטיפול נעשה בקצב אטי כדי להעניק תשומת לב לכל חמשת החושים, תוך שימוש בתערובות של שמנים ארומטיים אורגניים שיוקו רוקחת בעצמה. במהלך הטיפול מונחות על הגוף מגבות חמות ומזכירות לו שהכי יפה לו משוחרר ונינוח.

יוקו קיטהרה. צילום: דנייה ויינר
יוקו קיטהרה. צילום: דנייה ויינר

אם אתם פחות בקטע של עיסוי ושמנים ואם אתן נשים, תוכלו ליהנות מדיקור ומטיפולים ייחודיים להריוניות או לנשים אחרי לידה. אם אתם ממש רומנטיים ובא לכם לפנק את החצי השני שלכם במתנה שאינה דובון לב או בוקסר בוב ספוג, הזמינו לכם עיסוי זוגי בחדר השווה ביותר במקום ותלמדו איך קופידון נראה כשהוא באמת מבסוט עליכם.

יוקו קיטהרה, החל מ־380 ש"ח לטיפול, השחף 22 יפו, 6058339־03