זיכרונות של לובסטרים והפסדים אדומים: המקומות של בעלי הצ'יקטי

אבי קשי (הבעלים) בצ'יקטי (צילום: נדיה בוסונוב)
אבי קשי (הבעלים) בצ'יקטי (צילום: נדיה בוסונוב)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: אבי קשי שלוקח אתכם לסיבוב שעובר במקום שבו הוא קונה בגדים מגיל 18, דרך הפיצה הוותיקה והמנחמת ועד מפגש עם הדמויות הססגוניות של הסנטר

23 באוגוסט 2021

1. צומת בוגרשוב-פינסקר

שם נולדתי וגדלתי ושם אבי פתח את מי ומי בוגרשוב, המסעדה הראשונה בארץ שהגישה לובסטר. עבורי זוהי נוסטלגיה ונקודת ציון בתל אביב. הכל היה מאוד בוסרי. בוגרשוב היה פעם אחד הרחובות הכי מעניינים בעיר, ובכל פעם שאני עובר בצומת הזה אני עוצר להיזכר.

רחוב בוגרשוב. צילום: Shutterstock
רחוב בוגרשוב. צילום: Shutterstock

2. כתר המזרח

בצעירותי שיחקתי בנבחרת הנוער של מכבי תל אביב בכדורסל שהתאמנה בגימנסיה הרצליה, ובכל פעם שהיינו נותנים בראש להפועל תל אביב בדרבי – ונתנו בראש – הייתי הולך לשווארמה כתר המזרח, המקום המזוהה ביותר עם אוהדי הפועל. הייתי יושב לי בכיף, רואה את כל הגווארדיה של אוסישקין ומגחך.
אבן גבירול 115

שווארמה שיש לה מדינה. כתר המזרח
שווארמה שיש לה מדינה. כתר המזרח

3. בנקוזי

אני קונה שם בגדים מגיל 18 ויש לי סנטימנטים לחנות הזו, שהיא מאוד תל אביבית בעיני. יש שם מוזיקה טובה ואנרגיה תל אביבית כיפית ונעימה, ואני תמיד מוצא את עצמי שם, אוסף חולצות לכל העונה ויוצא מבסוט.
טשרניחובסקי 10

4. דיזנגוף סנטר

יש שם שתי דמויות שתמיד כשאני רואה אותן אני יודע שהכול בסדר: האיש שמוכר קטורת בקינג ג'ורג' והשומר המקועקע עם השיער הצבוע בלונד. תמיד כשאני עובר שם ורואה אותם אני יודע שאני במקום הנכון, בבית. הם סמלים שרק מי שתל אביבי מכיר.

דיזנגוף סנטר
דיזנגוף סנטר

5. פיצה פינו

אני מת על הפיצה הזו, שגם היא ותיקה ונוסטלגית. אני גר ליד ותמיד מזמין פיצה משפחתית וסלט יווני בטעם של פעם.
בן יהודה 169, מרכז שוסטר רמת אביב 

פיצה פינו. מתוך האתר
פיצה פינו. מתוך האתר