באוגנדה יש חלל חצי סודי. בקרוב אופיע בו: העיר של אהד פישוף

אהד פישוף
אהד פישוף

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאי שיופיע בסופ"ש במסגרת אירועי 'רדאר' בחיפה. הוא בוחר את הגינה המרכזית בחייו, אבל יש לו עוד כמה גינות אהובות

1. אוגנדה

אוהב את המוסד ואת הבעלים והמייסד איתמר ויינר. עשינו הרבה דברים ביחד לאורך השנים, בהתחלה באוגנדה ירושלים ז״ל ובהמשך בסניף התל אביבי. כיום אני עוצר שם לעיתים קרובות אחרי יום עבודה בסטודיו, פוגש או מהרהר לבד באירועי היום וחומוס בסופ״ש. ההופעה הבאה שלי בתל אביב תתקיים לקראת סוף החודש בחלל הסטודיו החצי סודי שמתחת לאוגנדה (פרטים בהמשך).
סמטת בית הבד 5

אוגנדה. צילום: דין אהרוני רולנד
אוגנדה. צילום: דין אהרוני רולנד

2. גן יעקב

לא בחירה מקורית, אבל מה לעשות, זה גן כל-כך מוצלח, תמיד ועדיין. את רוב הפגישות שלי בעיתות הסגרים קיימתי שם. בחורף כיף לשבת למעלה כשיורד מבול ולהשקיף על כיכר הבימה.

גן יעקב. צילום: דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי
גן יעקב. צילום: דר' אבישי טייכר, מתוך אתר פיקיויקי

3. קרית ספר

הגינה המרכזית בחיינו, מבלה שם כמה פעמים בשבוע עם הבן הקטן שלי. אוהב את הדגים, את הצב, את ציפור המים הוותיק עם הרגל המסובבת, את השלדג שמבקר לפעמים וגם את הברווזים שהועלמו בנסיבות מסתוריות ואפלות.

הבריכה האקולוגית בפארק קריית ספר. צילום: shutterstock
הבריכה האקולוגית בפארק קריית ספר. צילום: shutterstock

4. רום 25

גלריית הסאונד הקטנה והמיוחדת בקומת הגג של הרצל 16, הבייבי של אוצרת הסאונד חגית וורנר. זו גלריה שתופסת את עצמה כבועה וכמקום מפלט. נכנסים עם קוד ושוהים בה לבד. הרעיון מאחורי הגלריה הזו כל-כך טוב והביצוע בכל התערוכות תמיד עומד בסטנדרטים הגבוהים של הרעיון.

5. פארק המסילה

חוויתי את התהוותו, כי הוא נמצא שתי דקות מהסטודיו שלי. אני נהנה לבלות שם את ההפסקות המתודיות והפחות מתודיות במהלך היום ומחבב אותו יותר בימי החול ובערבים, עם החבורות החמודות של הפיקניקים עם היין. זה מקום שכיף לחלוף בו לא פחות מאשר לעצור ולשהות בו.

פארק המסילה (צילום: IREEB מתוך וויקישיתוף)
פארק המסילה (צילום: IREEB מתוך וויקישיתוף)

בסטודיו אני עובד עכשיו על מחזור השירים החדש, שמרכיב את ההופעה החדשה שלי. זה מופע יחיד של שירים, משהו שלא עשיתי בעצם אף פעם. כל השירים בו נכתבו בשנה וחצי האחרונות. שלושה מהשירים כבר יצאו כסינגלים. ההופעה הבאה תתקיים בחיפה במסגרת 'רדאר', סוף שבוע אמנות סובב הדר. אני מופיע בשבת ב-14:15 בצהריים במוזיאון חיפה לאמנות. לפרטים נוספים