בחנות הקטנה הזו הוא תמיד מוצא משהו. העיר של אלון ליבנה

אלון ליבנה. צילום: זוהר שטרית
אלון ליבנה. צילום: זוהר שטרית

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המעצב המצליח שנאמן לרחוב שינקין שבו הוא מתגורר. מדי פעם הוא גם מרים מסיבה בפאי

1. בר הפאי

נווה מדבר ירוק באמצע העיר הגועשת, עם מוזיקה מעולה ואווירה הכי מאפשרת, בימי שבת מדי פעם עושים שם מסיבות צהריים מושלמות, ובאמצע השבוע מביאים תכנים מעניינים, מארחים דיג׳ייז מכל מני עולמות, פעם בחודש-חודשיים אני עושה שם ליין בשם ״לנה דל רייב״ יחד עם נדב קיין שותפי לפשע.
אחד העם 54

2. שורצקי – המכולת השכונתית שלי בשינקין

בין כל האם-פאמים בעיר מסתתרת לה פנינה מושלמת (ויקרהההה) עם כל הטוב שיש למכולת בוטיק להציע. ירקות ופירות הכי טריים, שוקולדים מיובאים משוויץ, יחס הכי אישי וחם ובכללי אווירה של חו"ל.
שינקין 54

אבי שורצקי ובנו. צילום: מיכאל נחמיאס
אבי שורצקי ובנו. צילום: מיכאל נחמיאס

3. קולנוע קנדה בפלורנטין

בית קולנוע שמהווה אלטרנטיבה לכל מי שרוצה לצפות בסרטי פרינג׳ שלא ניתן לראות בשום מקום אחר, או סתם קלאסיקות שתמיד חלמתם לצפות במסך גדול. הסרט הארון שראיתי שם היה ״הולי מאונטיין״ – סרט קאלט אומנותי מ-1973 שהוא תענוג צרוף לעיניים ולמוח.
חצרים 15

קולנוע קנדה. צילום: מגד גוזני
קולנוע קנדה. צילום: מגד גוזני

4. Tha Switch

חנות בגדים קטנה, שמייבאת מותגי רחוב מצרפת כמו פאלאס, סופרים, נעלי סניקרס לאספנים והכל סופר מוקפד. מרוב הפריטים יש רק אחד. חלק גדול מהטישרטים שלי אני קונה שם, ואיכשהו למרות שהחנות פיצית אני תמיד מוצא משהו מעניין.
שינקין 32

5. דיזנגוף סנטר

בתור ילד, דיזנגוף סנטר שימש כסוג של מגרש המשחקים שלי ושל חבריי, היינו מסתובבים לנו במסדרונות שכוחי האל, ובמעברים המבוכיים וכל פעם מגלים חנות חדשה שלא הכרנו קודם… אני לא חושב שיש בארץ עוד ״קניון״ שדומה לדיזנגוף סנטר. הוא ממוקם בלב העיר ועשיר בכניסות והסתעפויות שלא נותנות אופציה לחמוק ממנו.
דיזנגוף 50

דיזנגוף סנטר (צילום: shutterstock)
דיזנגוף סנטר (צילום: shutterstock)