מקומות בעיר שמרגישים מחוץ לעיר: המקומות האהובים של אקו

אקו. צילום: איתי שומרי
אקו. צילום: איתי שומרי

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאית והיוצרת שמוציאה בימים אלה סינגל חדש בשם "חיימשלי". היא מגלה לנו היכן ניתן למצוא את הבלאדי מרי הכי טוב בעיר, לוקחת אותנו לחוף הסודי שלה וגם לשכונה הכי אהובה

5 באוגוסט 2021

1. הוויויאן

בר חלומות שמסתתר בתוך שוק הכרמל. מעבר לעובדה שזה הבר עם הקוקטיילים הכי טובים בהגזמה ועם אווירה מושלמת, אני הכי אוהבת לבוא ולשתות שם בלאדי מרי – מעט מאוד מקומות מכינים בלאדי ועוד כמו שצריך! 2 כוסות של בלאדי מרי ואין אותי (בדיוק כמו שאני אוהבת).
יחיא קפאח 2
ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)
ויויאן (צילום: אנטולי מיכאלו)

2. מונאר

המסעדה האהובה עלי בתל אביב עם אוכל הודי שהוא לא קלאסי או מסורתי בכלל – אבל איכשהו תמיד מחזיר אותי להודו. המיקום של המסעדה, כמעט על הכביש, באמצע של כל הרעש והשילוב עם הטעמים המיוחדים והמוזיקה ההודית שתמיד ברקע – עושים לי שקט. אני מאוהבת בצוות ובאווירה שם.
נחלת בנימין 68
מונאר (צילום: פייסבוק)
מונאר (צילום: פייסבוק)

3. חוף הקשתות

הים היפה הזה, ממש על גבול בת ים, הוא בערך החוף היחידי שגם בשבת מרגיש כמעט פרטי. המנהל שלי גר ממש ממול, קו ראשון למים, וזה אחד המקומות הכי מלאי השראה לעשות פגישות ולראות שקיעות משוגעות לפחות פעם בשבוע. בכלל זה מקום שגורם לי להרגיש שקצת ניצחתי את השיטה.
חוף הקשתות (גבעת עליה). צילום: רמי רפנר, מתוך אתר פיקיויקי
חוף הקשתות (גבעת עליה). צילום: רמי רפנר, מתוך אתר פיקיויקי

4. קפה שפירא

בגדול אני אוהבת את כל המקומות בעיר שגורמים לי להרגיש שאני לא בעיר. זו חד משמעית התחושה בקפה הקסום הזה עם גינת ירק מטורפת מאחורה. בכל ערב ישנה הברקה קונספטואלית אחרת – מהקרנות של סרטים ועד שווקים של יד שנייה. תמיד יש שם ילדים מתוקים ודמויות צבעוניות שגורמות לך לתהות למה אין עליהם סרט, אבל בעיקר המון-המון ווייבים טובים.
רלב"ג 15

קפה שפירא. צילום: אנטולי מיכאלו
קפה שפירא. צילום: אנטולי מיכאלו

5. קרית שלום

השכונה הכי טובה בתל אביב! והיא גם קצת הסוד שלי, כי הרבה לא מכירים אותה או מניחים עליה הנחות, אבל זאת השכונה הכי מהממת בתל אביב עם פינות סודיות שאני כל הזמן מגלה ועם שכנים מתוקים והמון חתולים וריח של מנגלים וארוחות שישי; אווירה מאוד ספציפית שהיא בול לטעמי.
גן קרלה לואיס, קריית שלום (צילום: יולי גורודינסקי)
גן קרלה לואיס, קריית שלום (צילום: יולי גורודינסקי)

אחרי OH MY LIFE שיצא כחלק מפסקול "המפקדת", אקו מוציאה בימים אלה את "חיימשלי" שיר אהבה על כל מה ששרוט ודפוק. היא תופיע בקרוב בפסטיבל אינדינגב, פסטיבל התמר ופסטיבל אימג'ן וב-23.10 תשיק אלבום חדש בבארבי