מתחם הבדיקות האהוב וצדי צרפתי: העיר של הסטנדאפיסטית דורון רהב

דורון רהב. צילום: שריי עוז
דורון רהב. צילום: שריי עוז

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: אחת ממייסדות מועדון הסטנדאפיסטיות החדש בצוותא שבגדול לוקחת אותנו לאן שהילדים שלה אוהבים ללכת. וגם לסניף רולדין ברחוב ויצמן, אל תשאלו למה

13 בספטמבר 2021

1.סניף "רולדין" בוויצמן

את כל הפגישות שלי אני מקיימת שם. סניף עם המון צל בחוץ, כך שאפשר לעשן אבל יש גם מזגן חזק בפנים, שזה מאוד חשוב. תמהיל מושלם של קשישים וסלבז, כלומר – סוגים שונים של צדי צרפתי. אני דווקא אוהבת את העובדה שזה בית קפה שכונתי ולא היפסטרי שמתיימר להיות מיוחד, ובאופן מוזר אני תמיד פוגשת שם אנשים שאני מכירה, מכל מיני מקומות בארץ. יכול להיות שזה מוקד עליה לרגל ואני לא יודעת?
ויצמן 14

רולדין (צילום: רונן מנגן)
רולדין (צילום: רונן מנגן)

2. "פרפרים בנמל"

זו משחקייה חדשה שנפתחה בנמל תל אביב. זהר זליכובסקי, הבעלים, בעיקרון מגדלת לי את הילדים. מאז שהבן הגדול שלי, שהוא היום בן 4, נולד – הוא היה אצלה בחוגים, בהתחלה בבית ואז במשחקייה בנורדאו ועכשיו בנמל – לאן שהיא הולכת אנחנו אחריה. המקום החדש כולל את כל הפסיליטיז שצריך בשביל להעביר את הזמן עם הילדים – קיר טיפוס ומזגן!

מזרקת מים בנמל תל אביב | צילום: shutterstock
מזרקת מים בנמל תל אביב | צילום: shutterstock

3 חוף מציצים

אף על פי שאין שם מזגן, יש חנייה בשפע, וזה לא פחות משמעותי. אין באמת הבדל בין חוף כזה לחוף אחר בעיניי, שם פשוט יש המון חנייה. זה גם חוף נגיש לילדים כי יש שם שובר גלים. במסעדה על החוף המחירים מופקעים אז כשאני מרשה לעצמי לקנות ארטיק קרח אני מרגישה נובורישית.

חוף מציצים (תמונה: shutterstock)
חוף מציצים (תמונה: shutterstock)

4. "בבילון" בנמל

עוד מקום למשחקים לילדים – מה לעשות, אני לא באמת יוצאת מהבית אם זה לא בשביל הילדים. זה מקום שקונים בו כרטיסיה, ברור כמה היא עלתה אבל לא ברור מה הערך שלה, לכמה משחקים/מתקנים וזה מספיק. אין שעון, חשוך – הקזינו המושלם לילדים.
יורדי הסירה 2

5. מתחם בדיקות הקורונה ברוקח

כאדם היפוכונדר, בכל פעם שכואב לי הראש אני מתייצבת רק במתחם הזה. לרוב אין תור, אז אני יושבת באוטו במזגן ויוצאת בלי לשלם על החניון. עכשיו כשיש בדיקות מהירות, המעמד שלו אצלי נמצא בסכנה, אבל בינתיים הוא עדיין ברשימה. כל עוד התוצאה של הבדיקה שלילית זה המקום האהוב עליי.
שדרות רוקח 94

מתחם בדיקות קורונה בחולון. פחות לוהט מזה ברוקח, אבל גם מרגיש לעניין. צילום: shutterstock
מתחם בדיקות קורונה בחולון. פחות לוהט מזה ברוקח, אבל גם מרגיש לעניין. צילום: shutterstock

דורון רהב היא סטנדאפיסטית, הקימה באחרונה יחד עם חגית גינזבורג את מועדון הסטנדאפיסטיות החדש שנפתח בצוותא