האיש מאחורי קבוצת פר דרייר בוחר את המקומות הכי קלאסיים בעיר

דיויד אבוקייה (צילום נמרוד סונדרס)
דיויד אבוקייה (צילום נמרוד סונדרס)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: דיוויד אבוקייה מתרגש מאולדסקול יפואי ותל אביבי: 20 שנות הניסיון של בית תאילנדי, הראשונים שהביאו את הבשורה הצרפתית לתל אביב ואבו חסן. שהם, ובכן, אבו חסן

1. בית תאילנדי

מוסד שאני מכיר ופוקד כבר 20 שנה ולא בכדי כוחו במותניו. בכל פעם שאני מגיע לשם אני נהנה מחדש מהשירות, מהאוכל הטעים והאווירה. כל אלה מצליחים להשאיר אותו בתודעה כל כך הרבה שנים וגורמים לי להוריד את הכובע בפניהם גם בתור מבלה ובעיקר בתור מסעדן.
בוגרשוב 8

 

2. לחם וחברים

מקום שמחזיר אותי לשורשים בכל פעם שאני מגיע אליו, עם באגטים וקרואסונים ברמה הכי גבוהה שניתן למצוא. בעיני הם בין הראשונים שהביאו את הבשורה הצרפתית לארץ והמוצרים שלהם בדיוק כמו בפריז.
בוגרשוב 27

3. הדסון

עוד מוסד ששווה את כל הנסיעה מיפו עד לרמת החייל.  הבשר, השירות והטעם הטעים במקום שהצליח לפצח די.אן.איי מדויק ולהיות חוד החנית של מסעדות הבשר בארץ. אני שמח מאוד שהם פתחו סניף נוסף בלילינבלום. בכל פעם שאני מגיע לשם אני נהנה משירות ואוכל טעים איכותי ואני אוהב את המקום הזה מאוד. הברזל 27

4. קפה עלמה

בית קפה של צעירים בפינת יהודה הימית. אווירה קלילה, מזמינה ונעימה עם אוכל מגוון וצמחוני שפשוט עושה חשק להישאר.
שבטי ישראל 14

קפה עלמה (צילום: ירון טן ברינק)
קפה עלמה (צילום: ירון טן ברינק)

5. אבו חסן/עלי קרוואן 

מוסד שמצליח להישאר רלוונטי לא רק בזכות הטעם המושלם של החומוס אלא לטעמי בעיקר בגלל האוירה השורשית שלו וחוסר החנפנות שלו. מוסד שורשי אמיתי שנכנס לי ללב הרבה בזכות אווירת האולד סקול שלו.
הדולפין 1

חומוס אבו חסן (צילום: שאטרסטוק)
חומוס אבו חסן (צילום: שאטרסטוק)