במסעדה הזו האוכל יותר טוב מסקס: המקומות של הוד מושונוב

הוד מושונוב
הוד מושונוב

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאי ההרפתקן שבאחרונה ניגן סט על כדור פורח והפך את הבארבי למועדון באיביזה. הוא חושף גם חיבה גדולה למיצבים ולאחד מחברי כוורת

1. בארבי

אני מנגן אצל שאול מגיל 15. בתור נגן ומפיק צעיר יצא לי להופיע בבארבי עם המון אמנים ישראלים מגוונים כמו אסף אמדורסקי, ברי סחרוף, אסף אבידן , אהובה עוזרי ועוד רבים. הקונטרסט בין האווירה בכניסת הפחונים שלא נופלת מסמטה חשודה במומבאי (וגם אין כניסת אמנים), לרגע העמידה המרגשת על הבמה שם הוא קיצוני. הרעיון להעלות הפקה משלי בבארבי היה חזון לא פתור ומרוב הכבוד העצום שאני רוכש למקום חיכיתי עם זה עד שתהיה לי יציאת זהב שיצאה לפועל בחמישי שעבר. הפרויקט החדש שלי bemet beyoker הוא על טהרת המינימל האוס. הסטייל הזה מזוהה עם הסרקולקו באיביזה. הרעיון היה להפוך את הבארבי ממועדון רוק גראנג'י לקלאב סרקולקו ללילה אחד. היה מהמם פלוס מע"מ!
קיבוץ גלויות 52

שאול מזרחי (צילום: איליה מלניקוב)
שאול מזרחי (צילום: איליה מלניקוב)

2. מוזיאון תל אביב

מאז שאני זוכר את עצמי, בערך מגיל 7 או 8, אמא שלי לקחה אותי לתערוכות של וסילי האבסטרקטי. אני משתדל לפקוד את המקום בכל שנה וליהנות מהמיצבים השונים. קשה להתעלם מתערוכתה של המלכה היפנית יאיוי קוסאמה שאחריה אני עוקב עוד מימי בתלמה ילין. הלוואי שהייתי יכול להגיע עוד כמה פעמים לחוויה הזו. מומלץ לכל נפש!
שדרות שאול המלך 27

מתוך התערוכה של קוסאמה. צילום: רעות ברנע
מתוך התערוכה של קוסאמה. צילום: רעות ברנע

3. מסעדת שילה

איזו חברה לקחה אותי פעם לשם ליום הולדת וזה אשכרה היה יותר טוב מסקס. לא נעים אך מאוד טעים.
בן יהודה 182

מנה שהיא בית ספר לאופן שבו קולינריה עילית צריכה להגיע במשלוח. שילה (צילום: אסף קרלה)
מנה שהיא בית ספר לאופן שבו קולינריה עילית צריכה להגיע במשלוח. שילה (צילום: אסף קרלה)

4. הסטודיו של אלון אולארצ׳יק

הרבה לפני כוורת, אלון בשבילי זה פסטיגל 93, הופעת הג׳אז הראשונה שראיתי, הלהיט הראשון שאהבתי ובגדול סוג של מושא להערצה מילדות. ב-2017 הוא הרים אליי טלפון וביקש שאפיק לו את האלבום ואני ניתקתי כי חשבתי שעובדים עליי. אחר כך הוא התקשר שוב, הופק האלבום אצלו בסטודיו בפלורנטין ומאז אנחנו חברים והמקום שלו הוא כמו מעבדה של כיף ויצירה.

5. הגלריה של אלון שגב

אני פריק של קנבס, זה קודם כל. המינימליזם המרתק שמאפיין את המקום שובה אותי כל פעם מחדש. שווה מאד לבדוק את המיצבים של האמנית שיר מורן שבעייני מציגה אמנות פמניסטית באור מעניין ורלוונטי.
המנוע 7

גלריה אלון שגב (צילום: גדעון לוין)
גלריה אלון שגב (צילום: גדעון לוין)

באחרונה הפיק הוד מושונוב מסיבת בוילר יחידה במינה על כדור פורח. הוא יופיע הערב במסגרת פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה בירושלים. לפרטים נוספים