פירגון למתחרים ורומנטיקה של צלחות ישנות. העיר של אנשי הסטריטס

הסטריטס מימין לשמאל: נדב נאמן, רני עופר ויונתן גרינברג (צילום רן בירן)
הסטריטס מימין לשמאל: נדב נאמן, רני עופר ויונתן גרינברג (צילום רן בירן)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: רני עופר, נדב נאמן ויונתן גרינברג – בעלי הסטריטס, שחגגו לאחרונה 16 שנים להקמתו, על ההתמכרות המשותפת לשחיה בנפרד ועל הסצינה בנמל תל אביב בה הכל התחיל

8 במרץ 2023

1. הזוריק והתחתית

שני מוסדות, בתי קפה, מעוזות תרבותיים שקמו קצת לפנינו ותמיד היוו לנו מודל ודוגמה, נתנו לנו ביטחון לבחור בדרכים מסוימות ולעיתים ללכת נגד המדיניות שלהם. המקומות, כולם, מנהלים במשך שנים דיאלוג סמוי. ביקורים בזוריק והתחתית מעוררים מוטיבציה מיידית להרמת רמה.
יהודה המכבי 4, לינקולן 9

2. מיט בר

מיט בר תל אביב שוכן בשדרות ח"ן, ממש לידינו. כל פגישה שרצינו קצת לצאת בה משגרה, הסתיימה בצהריים במיט בר. מעבר לזה שאכלנו טוב, בהתחלה צ'יפס ורטבים והיום סלט ירוק ושעועית, למדנו שיעור בנחישות, בנוכחות ניהולית וביכולת לשנות ולהתפתח. אז לצד הסטייק ראינו את המקום משתפץ, התפריט משתנה, הנקסט דור נפתח והערכים והווייב נשארים.
שדרות ח"ן 52

3. שיגריס

חנות כלי הבית של אלי היא מקום בו הזמן עוצר מלכת. יש מלאים ישנים כאלה ואחרים במחסנים נידחים ואנו נכנסים אליהם ובוחרים כלים שמראש יודעים שלא יהיו יותר, אבל יש בהם קסם שלא נותן מנוח. שנים אנחנו עם אלי מחליפים כוסות וסטים של כלים, מקבלים חשבוניות כתובות ביד. קצת מהעולם הישן והרומנטי שאנו מנסים להיאחז בו.
אבן גבירול 11

4. בריכות שחיה אורבניות – גורדון וג'ימי

עם ההתבגרות, בלי תיאום, כולנו התחלנו לשחות. נדב לכיוון טריאתלוני, רני ויונתן יותר להרים דופק בלי להרוג ברכיים. בתור אנשי ים ואף גולשים, הרפטטיביות של השחייה בבריכה מהווה כר בריא לא רק לבריאות הפיזית אלא מקום לפרוק או לסדר מחשבות. הלוך ושוב כמו מטרונום. מסעדנות, גם היא עניין של קצב.
אליעזר פרי 14, דיזינגוף 50 (דיזינגוף סנטר)

5. נמל תל אביב (החלק הצפוני)

נמל תל אביב הוא המקום שבו הכרנו והתחברנו. בחלק הצפוני התחילה סצנה שכללה מקומות כמו המיזוארי, ה-move ואחר כך הארליך. מכאן לשם רני ויונתן נכנסו לשותפות על ה-TLV והקימו את הריבנדל, שבו נדב היה מנהל בר נמרץ. שם החלטנו להיכנס לשותפות ולהמשיך הלאה יחד. בבויה שכבר אינו שם ובאגאדיר שעדיין כן קיימנו פגישות והגינו רעיונות. זו הייתה תקופה בוסרית ומאוד פוריה, ונמל תל אביב היה הבית.

בחגיגות יום הולדת 16 של הסטריטס יתארחו השפים אביתר מלכה (וינונה פוראבר), בנצי ארבל (קלבריה), לילי בן שלום (ללה), ג׳ייק וחמודי (דלידה) ואופיר גוטמן (סון רון), שיכינו מנות ספיישל לארוחת בוקר שתוגש החל משישי הקרוב (10.3) ובכל סוף שבוע במהלך חודש מרץ, בשעות 9:00-16:00