שפים נשבעים שהלחם שלהם הוא הטוב בעיר. לאן הם אוהבים לצאת?

אופים ופרועים. וויילד ברד (צילום אייל פרוינד)
אופים ופרועים. וויילד ברד (צילום אייל פרוינד)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: תום מעוז ואייל פרוינד מוויילד ברד שבוחרים בית קפה, קצביה ובר קוקטיילים קלאסי או בקיצור - את כל מה שטעים

1. איקה שוקולד

אין לתאר כמה השוקולד של איקה מושלם ואיכותי. למזלנו אנחנו שכנים אז בכל הזדמנות אנחנו טועמים ומתענגים על פרלינים ועל כל מיני ספיישלים שאיקה עושה. הכל הכי מקצועי ומוקפד וזה כנראה המקום האהוב עלינו בארץ.
יד חרוצים 11

איקה שוקולד (צילום: אור עדני)
איקה שוקולד (צילום: אור עדני)

2. ג׳ורג׳ דה בף

ג׳ורג׳ וארתור התותחים מיישנים נתחים רציניים ביותר, ובצורה הכי מוקפדת. זו באמת קצביה יוצאת דופן שמתמחה בנתחים עצמם בלי כל המסביב, ואחרי שמתרגלים אי אפשר לקנות בשום מקום אחר.
הצפירה 10

3. WayCup

הקפה השכונתי האהוב שלנו ומרוב שאנחנו מכורים לו אז כמובן שזה גם הקפה שאנחנו מגישים ב-Wild Bread. הכי איכותי וטרי ועם האנשים הכי טובים שיש, שבאמת אוהבים קפה ושואפים לעשות את המוצר הכי טוב.
מקווה ישראל 17, יוחנן הסנדלר 23

WayCup. צילום: אנטולי מיכאלו
WayCup. צילום: אנטולי מיכאלו

4. אימפריאל

הבר האהוב עלינו. תמיד טעים, מושלם והכי מקצועי עם האווירה הכי שווה. יש להם מבחר טוב של קוקטיילים לא מתוקים ותמיד נפתח עם Heart of the forest המושלם.
הירקון 66

אימפריאל (צילום בן יוסטר)
אימפריאל (צילום בן יוסטר)

5. המגדלור

אנחנו פריקים של ספרי בישול וקולינריה, ולמגדלור יש מדור ממש שווה של ספרי בישול שאנחנו אוהבים לרבוץ בו. יש מבחר ממש טוב של ספרים מכל העולם, וגם אפשר להזמין דרכם ספרים מיוחדים שקשה להשיג.
מקווה ישראל 18

המגדלור. צילום: רונה יצחקי
המגדלור. צילום: רונה יצחקי