היא מוכנה: 6 מקומות אדירים לדייטים, זאת העיר של טוהר קדוש

טוהר קדוש (צילום: אדווה דרור)
טוהר קדוש (צילום: אדווה דרור)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: המוזיקאית טוהר קדוש בדיוק משיקה אי.פי בכורה על חיי הרווקות שלה, ובהתאם לכך, בוחרת את הספוטים הכי טובים לדייטים בעיר

1. חוף בית האצ"ל

אם נתחיל רגע בנקודת הפרה-דייט ונפתח סוגריים – אין מקום שלא התחילו איתי בו יותר מהרצועת חוף שבין כיכר השעון למוזיאון האצ"ל. לפעמים זה נחמד ולפעמים פחות, אבל אם חשקה נפשך בטפיחה קלה לאגו ביום רע – זה חוף טוב לכך. אני נהנית לבוא לשם לדייטים בגלל שאני יכולה להביא את הכלב, יש דשא רחב ויפה ובעיקר, זה לוקיישן לא מחייב. המסלול המתבקש הוא להמשיך משם על פארק המסילה לכיוון התדר או לצד השני לברים של יפו והנה קיבלתם דייט חוויה.

מקום טוב לאגו. חוף בית האצ"ל (צילום: דרור ליברמן)
מקום טוב לאגו. חוף בית האצ"ל (צילום: דרור ליברמן)

2. הרצל 16

מעבר לזה שהוא שילוב מהמם בין סליז וקלאס האוכל בו טעים והאלכוהול מעולה. קל ללכת בו לאיבוד, יש בו המון פינות להסתתר וגם המון פינות להיראות . הוא מצליח לייצר אוירה של אינטימיות למרות שהוא תמיד מלא ותמיד מבוקש.

שויו ראמן. הרצל 16 (צילום גיא חביב)
שויו ראמן. הרצל 16 (צילום גיא חביב)

7to1 Lab .3

 מעבדת קוקטיילים מטורפת בנווה צדק שיצא לי להכיר לא מזמן. קוקטיילים הכי מיוחדים שזכיתי לטעום וסושי הצגה. אלגנטי, מרשים ולא בנאלי – כמו שהיית רוצה שהבחור שלך יהיה.
אחד העם 1

כי בר זה כבר פאסה. מעבדת הקוקטיילים 7:1 Lab (צילום אנטולי מיכאלו)
כי בר זה כבר פאסה. מעבדת הקוקטיילים 7:1 Lab (צילום אנטולי מיכאלו)

4. הגפן – חצר יין מקומי

בר יין מדויק וקסום בבעלות אנשים שאני מאוד אוהבת בעיר. הגפן יושב במבנה יפהפה ביפו, איפה שהיה פעם "קן הקוקיה" האייקוני. המבנה הזה נוסטלגי עבורי, מעורר בי רגשות, וזכה לחוות כמה וכמה דייטים לאורך השנים. נדמה שברגע שהפך להיות "הגפן", המבנה מצא את הייעוד שלו ויש בו יין ואוכל נפלא. את רוב השירים שמצאו את עצמם באי פי שלי כתבתי בזמן שעבדתי שם וחייתי ביפו.
נועם 3, יפו

הגפן (צילום: אלעד ברנגה)
הגפן (צילום: אלעד ברנגה)

5. ראמה

ללא ספק הפיצה הכי טובה בעיר, ומה צריך לדייט יותר מפיצה? נותן תחושה משפחתית ונינוחה של בר שכונתי. את השנים שלי בתל אביב התחלתי בבר הזה כמלצרית, ראיתי בו אינסוף דייטים ועשיתי שם כמה וכמה בעצמי. הראמה הוא תמיד מקום שמעלה בי חיוך וגעגועים ואני נהנית לחזור אליו כשיש לי הזדמנות
המלך ג'ורג' 38

6. קאב קאם

לשבת על הבר בפנים תמיד, אף פעם לא לוותר על הלברק בסירות חסה, אף פעם לא לסרב לצייסרים ולעולם לא לסרב לקינוח עם הבננה והגלידת קוקוס – תאמינו לי שהדייט יהיה טוב גם אם הוא או היא לא משהו.
לינקולן 11

קאב קאם. צילום: אילן ספירא
קאב קאם. צילום: אילן ספירא

>> טוהר קדוש הוציאה השבוע את אי.פי הבכורה שלה בהפקת תמיר גורדין, "אני מוכנה", העוסק בחיי הרווקות שלה בתל אביב. הופעת ההשקה תתקיים באוזן ב-6.5