מסעדה שאין כמותה וקפה לאכול בו. זאת העיר של יהונתן שרף

קפה כמו שקפה חולם להיות. יהונתן שרף (צילום: נועם פריסמן)
קפה כמו שקפה חולם להיות. יהונתן שרף (צילום: נועם פריסמן)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: יהונתן שרף הוא הבעלים של קפה mae, עם סניף מונומנטלי חדש בשרונה, אבל ברשימה הזאת הוא מפרגן דווקא לשני בתי קפה אחרים (ויש גם משהו טוב לקינוח)

1. קפה זוהו

בית קפה עם גישה וביצועים של מסעדת שף, ועם בונוס של אווירת האיסט ווילג׳. כשאנחנו שואלים את עצמנו בשישי בבוקר אם יש טעם ללכת לבית קפה בשביל ארוחת בוקר אנחנו חושבים על הבייגל ביצת עין בזוהו (גילוי נאות: אנחנו מספקים להם את הקפה).
גורדון 17

2. טאיזו

אחרי שיובל – שבשבילי הוא פשוט יובל, לא יובל בן נריה – פתח את a, אמרתי לו שזו המסעדה הכי טובה בארץ, אבל שאין כמו טאיזו. זו המסעדה שאליה לקחנו יותר מפעם אורחים מחו"ל, שכבר ראו וטעמו לא מעט, ועדיין יצאו נפעמים.
מנחם בגין 23

 

3. לה מולאן

הראשונים שהביאו את הבאגט והקרואסון האמיתיים לעיר, והרמה נשמרת עד היום. בכל פעם שאני צריך להתאוורר קצת מהלחץ של עולם הקפה, אני קופץ ללה מולאן לאכול כריך באגט. אחרי כמה לעיסות מדהימות שכואבות קצת בלסת, אני חוזר לחיים…
בוגרשוב 72

4. פיקוק

מקום שאתה יכול להיות בו פעמיים-שלוש בשבוע: פעם עם חברים, פעם עם המשפחה ופעם גם לבד. אין מה להוסיף.
מרמורק 14

5. פינולי

לקינוח, בחרתי מקום שהוא ביצוע מקורי ומרענן בקטגוריה מאוד תחרותית והיחיד שהוא גם צעיר (כל השאר הם בני 10 ומעלה, שבתל אביב כבר נחשבים למוסד). כמי שחי סביב טעמים של חומרי גלם, מדהים אותי שגלידת צנובר היא גם גלידה וגם טעם מוחלט של צנובר.
כיכר צינה דיזינגוף 6

>> סניף mae בשרונה, שנפתח בחודש שעבר, הוא מה שקורה כשהתמכרות לקפאין פוגשת את המדע והטכנולוגיה לצד גישה אקולוגית ועיצוב סקנדינבי. מומלץ מאוד לשוחרי הקפה האיכותי