הבעלים של הסושיאל קלאב תמיד מגיע לכאן ליין ואוכל. זו העיר שלו

מוש בודניק. צילום: עירד נצר
מוש בודניק. צילום: עירד נצר

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: מוש בודניק (סושיאל קלאב, רוקו'ס ומידל) שלוקח אתכם לטעימות של גזוז עם כורכום מותסס ובוחר שני בתי קפה - פשוט מכיוון שהוא שותה קפה כמו 3 אנשים

25 באוגוסט 2021

1. הבסטה

אני יודע שמרואיינים רבים מהמקצוע נתנו את השם שלה אבל אין מה לעשות – הבסטה זו המסעדה שאשתי ואני הכי אוהבים בגלל האוכל המאוד טעים ובגלל אבירם כץ, שהוא מארח מדהים ותמיד נותן לנו לטעום יינות מיוחדים שאנחנו לא מכירים. בבסטה יש את השילוב של אוכל ויין הכי טוב שאני מכיר בתל אביב ומצד שני ישיבה נונשלנטית משוחררת. אנחנו אוהבים את הקומבינציה ומשאירים לאבירם לבחור לנו את האוכל והיין.
השומר 1

הבסטה (צילום: אנטולי מיכאלו)
הבסטה (צילום: אנטולי מיכאלו)

2. המנזר

המנזר קרוב לביתי ומדי פעם אני אוהב לגנוב כמה דקות בצהריים ולקפוץ לשתות בירה ולאכול מטיאס. יש להם פילזנר אורקל מהחבית, אחת הבירות האהובות עלי, ומוזיקה מדהימה תמיד. המנזר הוא מאותו משפחה של הבסטה ושייך לאותו ז'אנר של מקומות שאפשר להגיע אליהם בכפכפים.
אלנבי 60

מנזר (צילום: איליה מלניקוב)
מנזר (צילום: איליה מלניקוב)

3. Way Cup + MAE

אני שותה קפה כמו שלושה אנשים ולכן מותר לי שני מקומות. הראשון הוא Way Cup ביוחנן הסנדלר שהוא סוג של סלון בשבילנו. כשאנחנו לוקחים את הכלבה לטיול אנחנו תמיד עוצרים שם לקפה ראשון. כל הפגישות שלי מתקיימות שם והצוות מדהים. ל-MAE אני מוכן להרחיק בגלל אבי שהוא מאסטר בקפה. אני תמיד נפעם מהפרטים הקטנים, ההשקעה והציוד, וכאוהב קפה יש לי הרבה מה ללמוד שם. בנוסף אני לא איש של קולד ברו אבל שם הוא הכי טעים בעולם.
יוחנן הסנדלר 23, מונטיפיורי 3

קפה mae (צילום: שלומי יוסף)
קפה mae (צילום: שלומי יוסף)

4. הגזוז של בני

אני מרגיש כאילו אני נכנס לעולם קסום, מזמין אספרסו או מבקש מבני להכין לי גזוז עם כורכום מותסס או משהו כזה. אני אוהב את הצנצנות שהוא עושה בהן התססות והשריות, משהו שמדבר אלי כמי שמתעסק בקוקטיילים. אחרי בני אני תמיד קופץ לחבשוש, ואין פעם שאני לא יוצא עם משהו שלא הכרתי.
לוינסקי 41

גזוז של קפה לוינסקי. צילום: רן בירן
גזוז של קפה לוינסקי. צילום: רן בירן

5. שינקין

אני גר קרוב לרחוב שינקין שעובר תחייה מחדש. נפתחו בו מלא מקומות שווים שאפשר לקנות בהן יין ובשר ודגים. מורן ואני קונים שם דברים לפיקניק בבית או ממשיכים לספסל בשדרות רוטשילד.

שינקין בשעת שקיעה. צילום: מערכת טיים אאוט
שינקין בשעת שקיעה. צילום: מערכת טיים אאוט