נועה רוזין יודעת הכל על סצינת האוכל בתל אביב. זאת העיר שלה

נועה רוזין (צילום: דניאל אלסטר)
נועה רוזין (צילום: דניאל אלסטר)

"העיר שלי" - מדור שבו בוחרות דמויות עירוניות מוכרות את המקומות האהובים עליהן. והפעם: מנחת הטלוויזיה ואשת הקולינריה שלא שוכחת את הקפה השכונתי שלה, אבל אוהבת גם את הברים המושקעים של בן זוגה (משוחדת, נו מה) וגרם מדרגות מאוד ספציפי בסנטר

30 ביוני 2021

1. קפה יעל

הקפה השכונתי שלי. אושרת יקותיאל, הבעלים, גרה מעל מכולת שכונתית (שעבדה 60 שנה!) ברחוב צייטלין. כשהיא נסגרה אושרת החליטה לפתוח שם בית קפה על שם אמה, יעל. במקום יש אוכל מושקע ושמח שמבוסס ברובו על ירקות, אווירה שכונתית, ולאחרונה גם מעדנייה חדשה שעושה נעים בבטן ובעין.

כל טוב בקפה יעל. מפייסבוק
כל טוב בקפה יעל. מפייסבוק

2. המדרגות הנעות בסנטר כשעולים לקולנוע לב

אני לא מחבבת את הקונספט של קומפלקסי הקולנוע הגדולים מחוץ לעיר; לכן אני מוצאת נחמה בגרם המדרגות שמוביל לקולנוע לב. בעלייה הזו יש מסע קטן אל עבר חוויה שעוד רגע תתרחש כשהאור יכבה והסרט יתחיל. תמיד אוחזת בי התרגשות כשאני עומדת על מדרגה רנדומלית ומוסעת אל עבר הקולנוע.

דיזנגוף סנטר (צילום: shutterstock)
דיזנגוף סנטר (צילום: shutterstock)

3. הנקסט דור של המיטבר

מלבד העובדה שהדייט הראשון עם בעלי, אריאל לייזגולד, התרחש שם – משהו חדש, רענן וטוב עובר על הבר השכונתי הקטן והנעים הזה מאז הפתיחה המחודשת אחרי הקורונה. יושבים שם אנשים נעימים, השירות מעולה, התפריט הוא נגזרת של המיט בר וכל פעם שמתחשק לנו דרינק, אין טעויות כשמגיעים לשם.

קלאסיקה בצלחת (צילום: מיטבר נקסט דור)
קלאסיקה בצלחת (צילום: מיטבר נקסט דור)

4. Yooleta

כל חובבי ה-Stationary בעיר יוכלו להזדהות עם אהבתי ליולטה. מדובר בגן עדן של מחברות, פנקסים, מדבקות, נייר עטיפה, יומנים, עטים ועוד. מאחורי החנות עומדים בני זוג, עמי ואסף, שמייבאים מארה"ב, אירופה, יפן וקוריאה את כלי הכתיבה והעטיפה הכי מדויקים ויפים שיש. אני יכולה לשרוץ שם שעות ארוכות.

YOOLETA. צילום: יח"צ
YOOLETA. צילום: יח"צ

5. בלבוי

אני משוחדת, נכון, אבל כל המקומות שאריאל יצר הם מקומות אהובים עלי בעיר. אני רואה, שומעת וסופגת את שעות העבודה והדיוק שמושקעים בהם מידי יום ולכן לפקוד אותם זו תמיד חוויה של לפני ומאחורי הקלעים בו זמנית. מדובר בבר הקוקטיילים 223, בלבוי, באטלר, פנטסטיק, קלמטה ופליקס – בר יין חדש.

בלבוי. צילום: יח"צ
בלבוי. צילום: יח"צ

מנחת טלוויזיה ("פותחים יום", ראשון-שישי, ערוץ 13) ויוצרת תוכן (מגזין אוכל ביוטיוב ופרופיל אינסטגרם מעוררי תיאבון) הייתה בעברה כתבת אוכל אצלנו בטיים אאוט. כל מה שטעים, חדש ונכון אפשר למצוא אצלה בפרופיל noarosin@